neděle 29. června 2014

RANDOM - červen

Konečně tu máme konec června, konec školního roku..:)

gymtime, aneb když odpadne hodina:D

první jídlo dne s heslem, hlavně osvěžit:D hollandia jogurt, ovesné vločky, nektarinka, skořice a banánové smoothie

opět do horkého dne - #mojeovesna s mraženým rybízem, tvarohem a kokosem

a další #mojeovesna, tentokrát s banánem, jahodami, tvarohem a kokosem

zkouška formy do šatů:D

vaření superextra/ne/zdravých sajrajtíčků na turisťáku v Rakousku:D

jedno rakouské panorama.. nejlepší výlet!

popříjezdový absťák po #mojeovesna, tentokrát opět s banánem, jahodami a po vyfocení jsem ještě přidala arašídové máslo

letní /ne/forma

oslava konce roku, aneb když za panáky dostanete sluneční brýle zdarma:D 

dnešním dnem vstupuji do světa dospělých! osmnáct rudých růží, slunečnice, další malá růžička a svazek karafiátků z babiččiny zahrádky. a pod tímto květinových skvostem..

..je má malá a skromná #mojeovesna, opět s banánem, opět s jahodami a na této fotce i s máslíčkem.

Během prázdnin /doufám/ bude fotek více a randomových článků také. Přeji krásné prázdniny!!

8 komentářů:

  1. Zdravím Tě, ty naše právě dospělá! Ještě jednou všechno nejlepší, ať si ti každé přání splní. Ty růže jsou nádherné, stejně tak všechny ovesné!
    PS: já ti dám neforma, tohle je forma až až dobrá! :*
    Užívej si :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ellie, zaprvé ti přeju všechno nejlepší k narozeninám, hodně štěstí, zdraví, lásky, úspěchů, ať máš pořád tak dokonalé fotky jídel, nad kterými permanentně slintám (hlavně v low-carb dny :D), ať tě pořád cvičení tak baví a ať jsi prostě pořád stejně skvělá! :) Přece jenom 18 už je něco. ;)
    Jak už jsem zmínila, fotky jsou úžasné, miluju tvoje kašové kombinace. Zítra mám odpočinkový, takže se asi taky vyřádím .. I když, to si říkám pokaždé, ale teď mám v ledničce rozjezené mango, které tam musím dát a potom banán, který už dýl nevydrží .. :D Takže to mám asi zase jasné .. :D
    Forma je úplně super! A super brýle .. :D Za panáky .. :D
    Jinak jsem moc ráda, že mě sleduješ na instagramu, už mě sleduje 55 lidí a já jsem z toho úplně na větvi!! :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nejprve všechno nejlepší ke Tvým plnoletým narozeninám! :*
    Musím říct, že ti to hrozně sluší a přijde mi, že ti hrozně rychle rostou ramínka ^^
    Užívej si prázdniny jak nejlépe můžeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vsetko najlepsie k osemnastke :) Musim povedat, ze tvoje fotky ma dost inspirovali a este dnes si musim skocit do obchodu kupit arasidove maslo :D Narobila si mi strasne chute :)

    Tina z www.activio.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Také se přidávám ke gratulujicím a přeji hodně štěstí, zdraví, lásky, radosti a úspěchů :)) Jinak s absťákem po kaši mi mluvíš z duše, vždycky mi hrozně chybí, když jsem mimo domov :D A náhodou - letní formu máš skvělou, sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám, i když opožděně ;) Moc ti to na fotkách sluší, co bych za to dala :) Vážně už něco potřebuju udělat s mými stehny :D Kaši už jsem dlouho neměla, ale moc na ni chuť nemám :D Nad všemi tvými fotkami tady slintám, máš to i moc pěkně naaranžované :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takže jsi taky nízkotlakařka? :D Já jsem s tím mívala problémy hlavně když mi bylo nějakých patnáct, to jsem sebou párkrát i jen tak z ničeho nic sekla ve třídě. Ale teď už to snáším poměrně dobře a takové věci už se mi téměř nestávají (musím zaklepat). Navíc na té krvi jsem byla poměrně nervózní, takže mi ten tlak i mírně vyšplhal nad mou obvyklou ultranízkou hodnotu .. :D Jediné štěstí .. :D Každopádně ten pocit potom je opravdu k nezaplacení. :)
    Já jsem právě do poradců a poradkyň a trenérů nikdy moc investovat nechtěla. Všichni říkají, jak je to lepší, ale já jsem od začátku jela sama. Od začátku jsem si nastudovala všechno sama, všechno jsem si obstarala sama a nikdy jsem ještě od nikoho neslyšela, že bych měla špatný jídelníček nebo špatnou techniku. Naopak. :) Navíc těch peněz nemám moc, takže jsem vlastně i ráda, že jsem to pěkně zvládla sama. :)
    Já jsem hrozně ráda, když se někdo v komentářích rozkecává, takže to nemusíš utínat! :D Alespoň vím, že někoho pak moje články vážně baví, zajímají a má k nim co říct! :)
    No, popravdě jsem tě neidentifikovala, ale mám takovej dojem, že bys mohla být medapupu? :D:D
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to v šatech sluší! hezká forma! teda to je růží!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)