středa 28. května 2014

Výsledky měření

Jak nadpis napovídá, dnes jsem překonala strach a zašla se zvážit. Domácí váze moc nevěřím, všude naměří něco jiného:D



Dříve jsem navštěvovala nutriční terapeutku ve Světě zdraví, která mi velmi pomohla se dostat z ošklivých mrňavých jídelníčků na normální. Dnes mě přivítala s úsměvem, pořešily jsme život a pak nastalo mě obávané měření.

22.10.
hmotnost: 61,5kg
beztuková hmota: 46,5kg
tuk: 24,4% 

dnes 28.5
hmotnost: 65,6 fuuuha
beztuková hmota: 50,3kg
tuk: 23,3% 

Abych to zhodnotila.. Od minimálních jídelníčků až po obrovské porce z IF, jsem přibrala lehce přes 4kg. Co mě ale těší, procento tuku v těle se zmenšilo a svaly o nějaké ty 4 kilča zase narostly! Na váhu jsem šla úplně po..kažená:D strachem, ale výsledky mě příjemně překvapily. Takže jsem plus mínus spokojená. A doufám, že se dál budou měnit k mé touze..:)

6 komentářů:

  1. Gratuluju! Jsem ráda, že jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké výsledky, gratuluji!:) Na podobné měření bych také ráda zašla, ale upřímně se obávám výsledků :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ellie, mockrát ti děkuju za pochvalu, to mě dokáže vždycky moc potěšit! :)) S nohama jsem taky čím dál tím spokojenější, ale ten zbytek .. :D Vrr, hlavně ramena ..! :D A záda .. ! :D A biceps a triceps a břicho .. Však to znáš .. :D
    Cizrna chutná naprosto specificky a nezaměnitelně, takže vůbec nevím, k čemu bych ji přirovnala. Jedno vím ale jistě - mohla bych se jí ujíst!!! :D Batáty totéž. Spousta lidí to přirovnává k něčemu mezi bramborem a vařenou mrkví, já v tom vidím něco víc, je to prostě lahoda a něco neuvěřitelně dokonalýho! :D Javorový sirup mě vcelku zklamal, klasický med mi chutná víc.
    A co se týče vážení, tak gratuluju! Tady je nádherně vidět, že i když jde váha nahoru, nemusí být hned nutně "to špatné" :)) Taky by mě zajímalo, jaké mám procento tuku a svalů! :) Kolik takové vážení stojí?

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já chodila k té výživové poradkyni, takže jsem platila jen za konzultace a vážení jsem měla a budu mít zdarma, takže ti moc neporadím:(

      Vymazat
  4. Děkuju moc za pochvalu!! Sama se cítím každým dnem líp a líp a jsem čím dál tím víc spokojená. A to mám kolikrát pocit, že víc už to nejde .. :D No, vždycky sama sebe přesvědčím o opaku .. :D Na mě už rodina teď naštěstí kvůli tomu, že posiluju, neútočí. A když už mají nějakou poznámku, tak v dobrém. Jsem ráda, že to konečně pochopili.
    Blogový facebook nemám, protože mám dojem, že mě moc lidí nesleduje a kdybych si ho založila, tak ho píšu možná tak pro dva, tři lidi .. :D Hlavně třeba nevím, co bych tam měla přidávat, když už s tématy článků mívám občas problém .. :D Ale určitě fajn nápad do budoucna, zvážím to .. :)
    A tak by mě teda zajímalo, kolik jsi platila za konzultace u té poradkyně? Ráda bych si právě taky nechala zjistit procento tuku v těle, poměr tuku a svalů a vůbec by mi nevadilo, kdyby mi někdo hodil očko na jídelníček .. :))

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pokrok :) taky plánuji si někam dojít na takovouto konzultaci :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)