sobota 24. května 2014

RANDOM - květen

Blíží se nám konec měsíce a je načase si ho tak nějak shrnout..

ranní procházka

nejlepší #mojeovesna, kterou jsem kdy měla!! s banánem, sušenými brusinkami, kešu oříšky a samozřejmě arašídovým máslíčkem

chabá touha vidět nějaký ten břišáček:D

a i nohy už snad ztrácí na tuku a nabírají svalíky

mám doma angrybirďáka, který mě svým výrazem dokonale vystihuje:D

odpoledne na kafču s maminkou:)

má první zkušenost s flapjackem. chuť tmavé čokolády a zázvoru, doplněná rozinkami. naprosto boží!

a jedna dobrůtka, na kterou nedám dopustit. čokoláda je mojí největší závislostí a v posledních dnech jsem měla až nadměrnou spotřebu, takže budu maličko omezovat. nechci se přece do léta vypapat do kuličky:D

na závěr, fotečka z práce. aneb, kdo mi chce udělat radost, ať mi koupí pomerančovník:D

A teď se jde workoutit. Focus T25 - total body circuit + ript up. Už se těšíím! :3

Mějte se hezky:)

12 komentářů:

  1. Wow, vypadáš čím dál tím líp! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tělíčko! Mrcho, nemám tě ráda! :D*
    Až tě přijedu navštívit o prázdninách, tak mě čekej s pomerančovníkem!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná postavička:))
    A pomeranče jsou roztomilýýý:D

    OdpovědětVymazat
  4. Oreová, moje oblíbená :3 postava fakt krásná!!

    OdpovědětVymazat
  5. Mas krasny nozky:P a taky mam doma angryho, toho cervenyho a jsou hrozne vtipny😄😄

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) Mám dotaz, který je tedy uplně mimo. Může se zeptat kde pracuješ, nebo jestli to máš jako brigádu? Protože já už fakt nevím, kde se mám ptát na práci. Nikde mě nechtěj :( :D Doufám, že ti nevadí, že se tě ptám. Jinak tvůj blog čtu ráda, máš krásné fotky a fakt úúúžasnou postavu! Nevím proč, ale mám pocit že jsi z Hradce, možná jsi to někdy psala, právě proto tě otravuju s tou prací :))
    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, v pořádku:) z hradce nejsem, jsem ze západních čech. pracuju v květinářství, u nás v kraji je to soukromá firma, docela rozšířená a všude má zakázky:D mám to jako brigádu, chtěla jsem hlavně na prázdniny, ale oni mi navrhli okamžitý nástup a stejně teď o víkendech většinou nemám co dělat. aspoň se zaučím a už něco maličko vydělám:D
      děkuju za pochvalu, ať se daří s hledáním práce:)

      Vymazat
  7. Narazila som na tvoj blog a nestačím sa čudovať. Moc pekné články, už čítam a čítam :D A tvoja postava. uau. dievča čo všetko ty cvičíš že máš také dokonalé nohy? :O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc:) cvičím většinou HIITy, posilování s vlastní vahou a jednou týdně nožky zničím v posilovně s chabou zátěží, rozuměj, 40kg na dřepy, 70kg na legpress, cca 20kg na zakopávání:D

      Vymazat
    2. to bohužel ne. běhání mi nejde, nevydržím, ani mě to nebaví. ale je mi to hrozně líto, tak strašně bych si přála, abych chodila běhat ráda:D

      Vymazat
  8. Máš nádhernou postavu :O Ty jo, vy máte v práci pomerančovníky? :D Ten by se mi teda taky hodil.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)