pondělí 5. května 2014

První návštěva posilovny

Mezi cvičícími jsou dva druhy lidí. Gymrats, lidi, kteří jsou v posilovně skoro denně a nedají si na ní dopustit. A pak ti, kteří tam nikdy nebyli a mají z první návštěvy děs a hrůzu. Určitě jste tohle klišé už někde četli, ale opravdu se není čeho bát!:)




Vzpomínám, když já tam zavítala poprvé. Tenkrát mě tam vzal kamarád a já se z toho klepala už tři dny dopředu. Vlastně jsem se začla klepat hned, jak jsme se domluvili:D Ale nikdy mu za to nepřestanu být vděčná! Přesně si už nevybavuju, co všechno jsme prošli, ale bench a dřepy před sebou vidím úplně přesně. Jak jsem dřepovala jen s osou a myslela jsem, že se pod ní složím a jak jsem si připadala děsně drsně, když jsem mezi bandou namakanců s miliónem kilo na benchi také hrozně moc makala s celou těžkou samotnou osou:D Ale dohlédl na mě, že jsem vše prováděla technicky správně.




Ale měla jsem čas si to tam pořádně prohlédnout, okoukat kde se co a jak dělá a příště už jsem vyrazila sama. A hned se mi to taky zalíbilo víc, kamarád by si furt povídal, předváděl se, nojo, chlap -.-, a taky zdržoval, že pořád psal něco na telefonu:D Na takové případy bych v posilovně pěnila.

Co si s sebou do posilovny vzít?
Tak co je určitě jasné, vhodné oblečení. Tílko, tričko, šortky, tepláky.. Každému se cvičí pohodlně v něčem jiném. Já mám nejradši uplé 3/4ťáky a nejnádhernějšítílkocojsemkdyviděla z H&M. A samozřejmě nesmím zapomenout na sportovní podprsenku, kterých není nikdy dost. A proto vrážím veškeré finance právě do nich:D

Nesmíme opomenout ani na správnou obuv. dostávají mě machýrci, co se procházejí po posilovně v crocskách nebo ještě líp v žabkách. Jsou to samozřejmě takoví ti velkýrucemalýnohy. Já nosím sálové boty z volejbalu, ale chtěla bych si koupit nějaký ti fitnessácké najky. Další nepostradatelná věc - ručník. Dbejme trochu na hygienu, přece si nechceme sedat /nebo ještě hůř, dokonce lehat!!/ na nějaký stroj, který bude klouzat potem předcházejícího cvičence. Pokud by se stalo, že si ručník zapomenete, ještě jsem nepotkala posilovnu, kde by se nedal půjčit za nějakou symbolickou cenu.

Na závěr takové ty detaily. Další ručník, kdybychom se sprchovali, sprcháč, gumičku a sponky do vlasů /kdo potřebuje/, sluchátka, pití..

Je důležité tam nejít úplně naslepo. Aspoň maličko bychom si promyslet, co tam chceme vlastně dělat, které stroje chceme obejít. Ať tam pak nestojíme s prstem v nose a nepřemýšlíme, kam teď teda jako půjdeme:D

Já osobně se tam dostanu jen průměrně 2x do týdne. A hrozně mě to mrzí, nejraději bych tam byla častěji, jako správná gymrat:D Nikdy nepřestanu litovat, že jsem překonala strach a vkročila tam poprvé, změnilo mi to život! Ten pocit, kdy překonám váhu, kterou jsem zvedla minule a maličko škodolibě, ten pocit, když zvednu víc, než týpek vedle mě:D Posilovna mi dává neskutečnou sílu a díky ní jsem si začla věřit:)

Dneska jsme ve škole měli volno kvůli maturitám, tak jsem toho hned využila a za malý moment vyjíždím. To je dřív, jak do školy a do školy vždycky ofňuju, jak musím vstávat:D Bude tam krásné prázdno, mhmm!



 Čeká mě workout na upper body, který miluju ze všeho nejvíc! Ale o tom zas někdy příště..


Haha, už se těším na ten pocit, až se zas budu prohlížet v zrcadle bůhví jak nejsem namakaná:D


Takže se ničeho nebojte, zvedněte zadek a vyražte cvičit!:)

Pozn.: Našla jsem článek o svém prvním reportu z posilovny - ZDE.

7 komentářů:

  1. Nechtela bys sepsat clanek s tvymi treninky a vahami, ktere zvedas? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý nápad, díky:) jeden článek s tréninkem nohou tu už mám, i s váhami. musím říct. že se nemám čím chlubit ale:D

      Vymazat
  2. Uuuuf, další přesvědčovací článek, ale já mám pořád strach. :D Nejbližší posilovnu mají za chvíli zavírat a ostatní jsou tady strašně drahé. Zatím je pro mě pohodlnější cvičení doma, za které nic platit nemusím. Ale tak časem se to třeba zlomí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Den kdy jsem poprvé vstoupila poprvé do posilovny si živě vybavuji, a ten strach taky. Strašně jsem se bála, že se ztrapnim :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to tady teď čtu, už se celá vrtím a tetelím a těším, protože mi slíbil kamarád - (který doufám nebude jen kamarád a navíc ohromný fešák a svalouš,ale sakra, to odbíhám :D :D) - že mi ukáže, jak to v posilovně chodí, trochu mě uvede a navíc má trenérský kurz, takže mi snad i ukáže, jak co dělat, abych se nepřizabila. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek pro stydlíny, určitě je dobrý vědět, co ze začátku v posilovně dělat, co si vzít s sebou .. :D Protože jak se tak probírám článkama blogerek, které taky přišly posilování na chuť, tak spousta z nich byla z první návštěvy posilovny docela vedle, to jenom já jsem asi divná, že jsem tam vletěla jak neřízená střela a hned jsem si musela všechno "ochytat" a vyzkoušet .. :D
    Každopádně z přetrénování to, myslím, nebylo. Takovýhle režim (co se tréninků týče) jedu už 4 měsíce a nikdy mi nějak nevadil, ale sotva jsem stáhla sacharidy (jo, byla to moje blbost, dala jsem je dva dny po sobě skoro na 0 :D), tak jsem se hned sesypala a chytla jsem snad nejzákeřnější chřipku, jakou jsem kdy měla! :D Ale už je mi dobře, na tom záleží. :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem strašně ráda, že jsem se zrovna tak pěkně trefila při zveřejnění tréninku ramen - že je taky moc ráda cvičíš a tudíž můžeš čerpat inspiraci! :)) Ramena jsem měla zrovna včera a maximálně jsem si to užila! Poslední dobou se na ně snažím zaměřit trochu víc, protože jsou v mém hledáčku partií, se kterými jsem nejméně spokojená .. :D A společně s rameny jsou tam i bicepsy, tricepsy, prsa, lýtka, břicho .. :D Však to znáš .. :D Na tlaky dávám v pracovních sériích 12kg činky, ale pár opakování zvládám i se 14kg. :)) A taky si přitom připadám jak hrozný poleno, že nedám alespoň ty 16ky, 18ky .. :D Myslím, že jakmile se pustíš do posilování, pořád budeš chtít zvedat víc a růst víc a víc .. :D Alespoň v mém případě to tak funguje zaručeně! :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)