sobota 3. května 2014

Moje TOP cviky

Čusík:)

Také jsem se nechala inspirovat ostatními blogerkami a dala dohromady seznam svých nejoblíbenějších cviků. Nemusela jsem přemýšlet ani minutu, všechny mě napadly téměř ve vteřině.

Vysledovala jsem děsně podstatnou zajímavost, ikdyž legdays nepatří mezi mé nejoblíbenější, samostatně mě všechny cviky děsně baví:D

Takže jdeme na to:)

1. OVERHEAD PRESS
Cviky na ramena mě baví vlastně všechny, ale tenhle je prostě nejlepší. Už jsem pokročila na 9kg jednoručky. Ikdyž si spousta z vás řekne, že to je váha pro mouchy.. Dávám vám za pravdu:D


2. LEGPRESS
Můj nejoblíbenější cvik na nohy. Zbožňuju ten pocit, když táhnu závaží nahoru, nožičky se klepou a já jen myslím na ten pocit, jaký to budou krásný nožičky. Včera jsem při legdayi zvládla 3 série s 60kg, minulý týden to byly jen 2. Takže příště si troufnu i o kousek navýšit. :3


3. DŘEPY
Nojooo, neznám nikoho, kdo by neměl rád dřepy. Až na takový ty týpky, velký ruce, malý nohy. Jo, všichni jsme to aspoň jednou viděli. Základní cvik, který by neměl chybět u nikoho. Včera jsem dřepovala 3 série se 45kg. Taky váha jak prd, ale pracuju na tom!



4. ZAKOPÁVÁNÍ
A další cvik na nohy, tentokrát hamstringy. Ale pěkně mě štve, jak mi všichni čučí na zadek a myslí si, že je v tom zrcadle před sebou nevidím..


5. STAHOVÁNÍ KLADKY ŠIROKÝM ÚCHOPEM
Aneb když někdo neumí shyby..:D Na těch také pracuju, ale asi jsem nejslabší tvor na planetě. A rejpálci, prosím.. Vím, že to není náhrada za shyby. 


6. BICEPS CURLS
Klasika snad ve všech tréninzích rukou. A nejoblíbenější cvik těch, co přeskakují legday:D Hrozně mě baví sledovat ten pumpující-se-bicáček v zrcadle. Jsem úchyl :3


7. VESLOVÁNÍ NA STROJI
Přiznám se, na pravém veslovacím stroji jsem nikdy nebyla. Mám strach, že to budu dělat špatně, ale plánuju to zařadit:D Já myslím takový ten napodobující-to-stroj, snad víte. Obrázek jsem přesný nenašla.


8. PLANK
A na závěr, nejzákladnější cvik na core. Mám ho ráda na všechny způsoby, nově jsem si oblíbila verzi na obráceném bosu, který mí dává pořádně zabrat i na stabilitu.





Pozn. Cviky nejsou seřazeny popořadě, jen overhead press je pro mě absolutně best!

Zítra restuju, včera jsem si zase pěkně naložila a dneska to dorazila dvěma workouty z T25 gammy. Pomalu nemůžu ani chodit, takovou bolest už jsem dlouho nezažila:D

Mějte se fajn:)

2 komentáře:

  1. zrovna ani jeden cvik nemusím :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Prej "váha jak prd" :D já bych se při takové náloži už ani nezvedla :D Jenže to nikdo neví, když ještě nemám odvahu zajít do posilovny :/ :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)