úterý 22. dubna 2014

Killer leg training today

Ahoj všem:)

Jak tak pozoruji, skoro všichni už dnes šli do školy.. Haha, já si ještě válím šunky doma!:D A ještě větší haha, zítra a ve čtvrtek má od desítí, wohoo! Na naší škole se píšou přijímačky a nás nechali doma se slovy 'Potřebujeme se vás zbavit, aby tu byl klid.' :D

Pořád jsem se ještě nevzpamatovala ze šoku, že jsem nezůstala zapomenutá:) Taková návštěvnost a milé komentáře po jednom příspěvku, to jsem vážně nečekala:) Jste boží!
A pro rejpavé anonymy, co neví o IF ani prd.. Nejdřív si o tom přečtěte a pak mě poučujte, co je a není lidské:*

Ale už k mému dnešnímu dni. Ráno jsem si přivstala a vypravila se do posilovny. Nejlepší, co existuje, ranní poloprázdná posilovna! :3

10min rozehřátí na pásu
dřepy 4x12 (30, 35, 40, 40kg)
pulse lunges 3x12 každá noha (30, 30, 30kg)
5min climber
legpress 4x10 (50, 55, 60, 60kg)
zakopávání 4x10 (15, 20, 15, 15kg)
výpony ve stoji 4x10
5min climber
abduktor 4x10 (35kg, tuším?:D)
adduktor 4x10 (35g, asi taky..:D)
..aneb gynekologická křesla, na která jsem se zařekla, že nikdy nevlezu, pak jsem na ně šla jednou, když byla prázdná posilovna a cítila jsem svaly, které jsem ani netušila, že mám:D tak proč ne..:D
5min climber
předkopávání 3x12 (10kg)
výpony v sedě 4x10 (10kg)
5min climber
posilování břicha na bosu

Pak chvilička na pásu na uvolnění, pořádný strečink, vyzkoušení pár jóga póz a hurá do šatny! Tak jako dneska ze mě ještě snad nikdy nepršelo, dala jsem si pořádně do těla. A zejtra asi nebudu chodit:D

Doma jsem se pak odměnila neskutečně dobrým papů a teď zaslouženě odpočívám v posteli u Skins.

150g vloček vařených v mléce, dva syrové banány, arašídové máslíčko <3

Mějte se krásně!
P.S.: Sledujte mě na Instagramu, fotek z mého života je tam podstatně víc, odkaz je nahoře v menu :3


3 komentáře:

  1. Já ti tak závidím, že nemusíš dřepět ve škole... Já tu dneska jsem od 8.15 do 18.30, pecka co? :D
    Krásně cvičíš! Já se taky musím odhodlat a začít chodit do posilovny... Doma už se do cvičení vážně musím nutit. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Cvičíš velmi dobře... :) Chtěla bych tvojí vůli.
    A hned bych ti snědla ty vločky! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je trénink! :) Na gyn. křesla taky nikdy nechodím, ale věřím, že přijde den a já se tam taky odhodlám jít :D
    Jé, skins jsem dlouho neviděla :) Měla jsem nejradši první dvě série s původní sestavou :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)