pondělí 21. dubna 2014

Ještě jsem neumřela..:D

Zdravím všechny!

Překvapuje mě, že i za dlouhou dobu mé neaktivity, na mě spoustu čtenářů nezapomnělo. Děkuju Vám!

Nebudu tu vypisovat své výlevy, jak jsem neměla čas, inspiraci na články, apod, prostě se mi nechtělo. Okolo listopadu mě přestala zdravá strava bavit a zas jsem sklouzávala k touze hubnout. To už je teď nadobro pryč, já jsem ve vrcholné fázi tvarování své postavy pomocí velkých těžkých vah, jím nad míru, držím se IF /intermittent fasting, pro neznalce ZDE/ a mám se naprosto skvěle.

Pokroky na mém těle jsou obrovské, nebo si to aspoň myslím:D S IF je pocit ze sebe samé den ode dne lepší, cvičení mě šíleně baví, psychika je díky tomu na skvělé úrovni a co si budeme povídat, to je pro štěstí to hlavní!

Pár fotek z posledních dní.

šatny v naší posilovně


progress, aneb myslim si, bůhví jak nemám vyrýsovaný záda


a tady si zase myslim, bůhví jak nemám vyrýsovaný břicho:D


jedna snídaně s leangains, IF. 150g vloček, 2 banány, skořice, k tomu půl vaničky tvarohu s pomerančem a půl kefíru


a zase snídám ve velkém. tentokrát 150g vloček se dvěma jablky, skořicí, ovesnými Emco sušenkami a cca 50g jogurtu


fotka mé aktuální ohebnosti a formy v józe


i ve velkém večeřím. obložená kaiserka sýrem a šunkou, k tomu kotel salátu, zalitý olivovým olejem.

Aktivní téměř neustále jsem na Instagramu. :)

11 komentářů:

  1. Všimla jsem si, že jsi se na Insta rozjela a je skvělé, že tě to tak baví! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Počítáš i zeleninu? Koukala jsem na insta a u té večeře máš uvedeno 40 g sacharidů. Nedá to s tou zeleninou dohromady víc? Nebo ji nepočítáš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zeleninu samozřejmě započítávám taky, jen jí nevážím přesně na gram a hodnoty zadávám tak od oka. nechci se zase stát závislá na počítání, časem bych si ráda získala nějakej přehled a přestala počítat.

      Vymazat
    2. Ok, ok, nemyslela jsem to jako rýpání. Jen "technický dotaz". :-)

      Vymazat
    3. v pořádku:) já zas nechtěla působit nepříjemně:D

      Vymazat
    4. Dobrá, beru na vědomí. :D :)

      Vymazat
  3. Všichni máme radost, že naše Ellie zase píše, ale přeci jen jsem to JÁÁÁ, kdo má největší radost, že jsi zpět, vítej a už neodcházej :*. Navíc když píšeš takhle pozitivně, číší z tebe pozitivní energie a sama říkáš, že se máš dobře. To ti moc přeju :)

    OdpovědětVymazat
  4. 150g vlociek? naberas ci co?? ved to je neludske to zjest

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen tvaruju. přečti si něco o IF a pak uvidíš, že to lidské je;)

      Vymazat
  5. Taky jsem ráda, že zase píšeš. :) Občas jsem sem zašla a pokukovala po článku.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)