pondělí 28. dubna 2014

FitnessTag

Hezký podvečer.

Tak je tu zas start týdne a co si budeme povídat, do pátku je ještě daleko. Jediné, co mě uklidňuje je, že čím více pondělků protrpím, tím blíž jsou prázdniny, na které se neuvěřitelně těším! A určitě nejsem sama:)

Novinky u mě skoro žádné nejsou, až na to, že jsem se v poslední době zas vrátila ke cvičení Insanity a neskutečně mě to baví:) Kombinuju to s posilovnou a změny na postavě opravdu vidím. Jen aby to nebyl nějaký můj blud:D

A abych nebyla pozadu, musím se také připojit a vyplnit tag, který se teď rozmohl ve světě blogerek.

1. Co patří mezi tvou oblíbenou snídani?
Taak. Hm.. Nevím:D Od doby, co jsem na IF snídám okolo desáté hodiny a není to nic moc, většinou nějaké overnight oats, které mi zas až tak nejedou. Ideálně, když je víkend, tak obří ovesná kaše s banánem, banán nesmí chybět, a někdy si dám klidně i dva. Dřív za normálních jídelníčků to byly také kaše, nebo jogurt, vločky, ovoce, ořechy. Všelijaké kombinace.



2. Co nejčastěji řadíš do dopoledních a odpoledních svačin?
Kafčo, jogurt s ovocem, ořechy..

3. Čím nejčastěji hřešíš?
Čokoládou, mňaaaam. A když je arašídové máslo, tak luxuju i to:D

4. Jaké používáš doplňky stravy?
Zatím bohužel žádné. Dělám si už delší dobu zálusk na protein, ale nevím, jaký si vybrat, jaký je pro mě vhodný a v poslední řadě nevím ani, jako bych si vzala příchuť:D Vážný důvod, že.

5. Co nejraději cvičíš?
Nejraději partie ramena a záda. Jsou na nich děsně rychle vidět pokroky a já pak chodím a špulím ramínka před zrcadlem a nemůžu se sama sobě vynachválit, jak krásně poporůstám:D



6. A naopak?
Často nenáviděné kardio. Nebaví mě mučit se nekončené minuty na páse, nebaví mě běhat v přírodě, protože mám pocit, že vždycky vypustím duši, prostě mě to nebaví! A zároveň je mi to hrozně líto. Tak strašně bych si přála umět běhat, najít si pro to ten cit a ještě si to užívat.

7. Kolik hodin denně spíš?
Pravidlo během školního týdne - v 10pm bude zhasnuto. Funguje to a já spím skoro celých krásných 8h.

8. Piješ alkohol?
Ale tak joo, čas od času:D Pařit moc nechodím, ale když už, tak to stojí za to:D

9. Máš sparingpartnera?
Nevím, jestli se tomu dát říkat sparingpartner, ale občas se mnou chodí moje droboučká spolužačka, která se nezdá a vyvine síly jako Superman! A i když mi ani single cvičení nevadí, s ní chodím ráda:)

10. Provozuješ jiný sport než fitness?
Jsem extraligová volejbalistka /och, jak krásně to zní:3/ a i jinak jsem docela aktivní. Kolo, lyže, sem tam nějaká ta procházka a profesionální lenoch:D

11. Co si v nejbližší době plánuješ koupit?
Skoro každou návštěvu H&M očumuju sportovní oblečení, protože toho asi nikdy nebude dost. Ještě si dělám zálusk na modrou sportovní podprsenku, protože ta v mém šatníku chybí a mě to velmi frustruje. Už ani tolik nehrotím, co nosím normálně do školy, hlavně, ať mi to sluší v posilovně:D



mam sexy fusky:D


12. Co tě přivedlo k oboru fitness?
Asi jako většinu, touha po lepší postavě.

13. Jsi spokojená s tím, jak momentálně vypadáš?
Tak bych to rozhodně nenazvala, ale už jsem spokojenější, než jsem byla kdy dřív. Pořád je co zlepšovat.

14. Máš nějaký cíl a vzor?
Slintám na mnohými Instacelebritami z oboru, ale přímo jeden jediný vzor nemám. Ráda bych jednou se sebou byla na max spokojená, líbila se sama sobě /takže se zbavit bůčků, co visí přes kalhoty a tý celulošky na zadnici/ a hlavně zametla minulost pod rohožku a už se k ní nikdy nevracela!

A na závěr se pochlubím, pózy při strečinku se svým sparingpartnerem z posilovy:)



Mějte se hezky:)

7 komentářů:

  1. 6., 8., 12., 13. a 14. odpověď bych určitě napsala velice podobně. :) Tu 7. otázku možná taky, ale ne vždy to vyjde, bohužel. :(
    Také se těším na prázdniny, ale ještě před nimi si musím projít zkouškovým, ble. :D
    Postavičku máš výstavní! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ani nevíš, jakou mi ten tvůj komentář udělal radost, jsi fakt zlatá!! :D
    Teda skláním se nad těmi fotkami. Já teď jógu hodně zanedbávám, takže moje ohebnost (která ale není zdaleka taková, jako ta tvoje) rychle mizí :D Jinak ramena se ti pěkně rýsují, já na nich musím ještě hodně zapracovat. K tomu běhu bych ti doporučila vyrazit, až bude hezky a střídat běh a chůzi. Já ho dřív nesnášela a teď ho opravdu miluju :) (ale na páse neběžím nikdy víc jak 5 minut, to nemůžu vůbec vydržet jaká je to nuda :D) A jak ti vyhovuje IF? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) já taky ještě musím hodně zapracovat, s nima snad nikdy spokojená nebudu, chci vííc!:D jak jsi dokázala, že sis běh oblíbila? hrozně bych taky chtěla, jenže.. asi to neumím:(
      IF mi vyhovuje maximálně, nemůžu si ho vynachválit, všem bych to doporučila:)

      Vymazat
    2. hele já ti ani nevím, asi je to tím, že jsem vždycky měla ráda takový rychlejší procházky, kdy jdu a koukám po okolí...a tohle je vlastně zrychlená procházka, takže toho vidím ještě víc!! :D Ale na těch 14km jsem se taky musela propracovat. Navíc někdy nemám den a to už po prvním kilometru hledám plíce :D
      Tak to je skvělé, mně by nevyhovoval asi kvůli vynechávání snídaní. Zkusila jsem párkrát snídat až ve škole (a to ještě před 8) a byla jsem celý den taková hladová :D
      Na Majáles určitě zajdi, stojí to za to :)

      Vymazat
  3. Ellie <3 Ani nevíš, jak moje blogové srdce opět zajásalo, že jsi zase zpátky tady!! Tady na blogu! Bože, to já sem zase budu permanentně chodit slintat nad těmi dokonalými jídly! No co, alespoň bude moc moc inspirace a já nebudu střídat dvě večeře pořád dokola jak trdlín ! :D K těm tvým overnight oats, které ti moc nejedou, nechceš si je nějak ozvláštnit, aby ti chutnaly? Vždyť to mi přijde na těch snídaních právě nejkrásnější - že jsou sladké, dobré a zdravé a o to víc si ten životní styl musíš potom užívat ! :)
    Vypadáš krásně, jenom tak dál!! :)) Nech minulost minulostí a směle vstříc budoucnosti! :))
    A neboj, na ty tréninky v posilovně už se vážně chystám, jenom co mi bude zase nějak přijatelněji .. :(
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dííky! to samé já jsem měla, když jsi zase napsala ty:) ale zklamu tě, má jídla už dávno dokonalá nejsou, s IF mám dvě, někdy i tři jídla denně a moc vzhledné nebo hodící se k sobě nejsou:D mně nevadí, dokonce si i zvykám a těším se na ně. nejvíce si užívám jídlo po tréninku, kdy se nacpu vším, co mi přijde pod ruku, to je slast:D děkuju moc!!

      Vymazat
  4. Sexy fusky pobavily :D strečink ti jde skvěle :))) moc prima... já jsem na tohle dřevo neohebné :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)