středa 25. září 2013

RANDOM - září

Hezké slunečné odpoledne!!

Počasí se konečně trošičku zlepšilo, přestalo pršet, ještě vykouklo slunko a teploty trošku stouply, takže nemusíme tahat zimní kabáty. A ano opravdu, já stále žiju, ikdyž teď zrovna nejaktivnější blogerkou nejsem. I přesto jste na mě ale nezapomněly a to mi dělá moc velkou radost! Já na vás taky ne, sice nekomentuju, ale vaše články pravidelně čtu:)

Co se u mě změnilo.. Vlastně, nic moc:D Po operaci břicha jsem se konečně zrekonvalescentovala /je to tak správně?:D/, už opět se naplno věnuji volejbalu a cvičení. Ten pocit je nádherný, tolik mi to chybělo! V době svého odpočinku jsem se zaměřila hlavně na jógu a nějaké její pozice, o kterých vám někdy napíšu článek. Třeba jsem se konečně naučila stát na hlavě, udělala jsem provaz i s pravou nohou vpředu, pokouším se o wheel pose na koleny na zemi.. Je toho hodně:)

Ale vlastně přeci jen je mírná jedna změna, v ohledu na předchozí začátky školních roků. Pravidelně od primy /šestá třída na víceletém gymnáziu/ jsem začínala rok s pětkou z matiky anebo ze zemáku. Letos je zatím moje nejhorší známka dvojka. Tak schválně, kdy si tuhle skvělou vlnu pokazím:D

Jídlo teď moc nefotím, ráno není tolik času a já se držím spíše studené stravy - ovoce, zelenina, pečivo, mléčné výrobky.. Jako jasně, mohla bych to připravovat večer a mít i vařené obědy, ale na to jsem většinou líná:D

Stal se zázrak a já večer překonala lenost:D Overnight oat se sušenými meruňkami, švestkami a praženými arašídy.

Dost jsem si oblíbila běhání, bohužel jsem byla jen dvakrát a pak se pokazilo počasí. 

Jedna vařená snídaně - jáhlová kaše s banánem a medem. Taky jsem objevila kouzlo černé kávy.

Póza z jógy s mojí novou parťačkou - ona v lotosovém květu, já v klasickém wheel pose. Plánujeme nafotit další fotky:)

Na instagamu jsem pravidelně aktivní, takže mě můžete sledovat tam.

Mějte se krásně a já se zas brzy ozvu!!:)


8 komentářů:

  1. Ten poslední obrázek... máte můj obdiv holky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jste moc šikovné, já bych se takhle ani neohnula snad! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka s kamarádkou je bezva! :))
    A moc dobře znám tu lenost, když se člověku nechce nic vařit, ale zatím jsem se vždycky přemohla. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jídla vypadají hodně dobře:) A ta póza je úžasná, jste moc šikovné!

    OdpovědětVymazat
  5. Mrzí mě, že už nebloguješ, zbožňovala jsem ty tvoje fotky jídla, vždycky jsem u toho neuvěřitelně slintala a už jsem si psala seznam, co chci koupit a pak jsem to podle tebe aranžovala. :D Ale hrozně mě potěšilo, že jsem byla tvá oblíbená blogerka! Budu se pokoušet zase čas od času něco přidat, jenom to asi nebude nějak zvlášť pravidelně. :))

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední fotka je super! :)

    http://fitmelifuchs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. wow, ta fotka je boží :) jóga mě láká už dlouho, ale ještě jsem se k ní nikdy blíže nedostala, možná letos! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)