čtvrtek 29. srpna 2013

Snídaňový favorit v poslední době

Ti z vás, kteří sledují můj Instagram /odkaz mezi rubrikami/  si jistě všimli, že poslední dobou přidávám mísy plné ovoce. Aneb ať žijí ovocné saláty!!


Postup snad psát nemusím:D Jakékoliv ovoce, nakrájet, smíchat. Fantazii se meze nekladou, můžete přidat jogurt, mléko, oříšky, semínka.. V každém případě dostanete novou verzi snídaně, která se jen tak neomrzí:)

Ovocné saláty si míchám poslední tři dny a jsem nadšená. Energeticky to vyhovuje, je toho plná hora a musím říct, že ikdyž jsem snídala v 7, celé dopoledně mě nepopadl hlad:) Ještě aby jo, když jsem snědla třičtvrtě kila ovoce:D Dokonce jsem musela sáhnout po větší misce, aby se vůbec všechno vešlo.

Švestky, broskev banán, jogurt.

Vše, co jsem našla:D Švestky, nektarinka, hroznové víno, banán, maliny. 

Jogurt, banán, hrozny a maliny.

Tato snídaně mně osobně velmi vyhovuje. Doufám, že nasbírám ještě nějaké povedené fotky, abych se jimi mohla pochlubit příště:)

Mějte se:)




12 komentářů:

  1. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  2. já radši komplexní sacharidy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když bych si udělala kaši s tímhle vším ovocem, asi bych tím pokryla celý svůj denní příjem:D jsem děsně nerozhodná a je mi hrozně líto nechat si třeba to víno na zítřek, všechno musím mít DNES!:D

      Vymazat
  3. Já si také raději dám ovesnou kaši než ovoce, každopádně ty mísy vypadají opravdu přepychově! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) kašičky jsou klasiky, na ty se nesmí nikdy zapomínat:)

      Vymazat
  4. Aaaaaa, miluju švestky, broskve, maliny, jahody, banány, nektarinky, meruňky, meloun....!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky! nejradši bych nejedla nic jinýho:)

      Vymazat
  5. Maliny^^.
    Vypadá to všechno dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem jako ty, spíš snídám jogurt a ovoce než kaši, i když kaše je taky super, ale na mě je ráno až moc težká do žaludku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. nad těm tvejma snídaněma slintám už na Instagramu :D ... ale vypadají opravdu úúžasněě :) :D

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky :)) já ovoce miluju :)))
    nechceš spřátelit blogy? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty snídáš jen ovoce? To je tedy sakra málo, nemáš hlad? Já bych po ránu asi umřela hlady.. chybí ti tam bílkoviny i tuky.. :(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)