neděle 25. srpna 2013

Postřehy posledních dnů

Krásné odpoledne!

Já se tak nudíím! Břicho pořád bolí, jizvička je citlivá jak prase, každý pohyb cítím v břiše /zajímavé, nikdy při cvičení se mi tohoto pocitu nedostávalo:D/. Koukám na seriály a filmy od rána do večera /tipy přijímám!/, čaj mi vaří maminka, já se zvedám jen minimálně. Blee, takový život je fakt na nic a to jsem si myslela, jak si to budu užívat:D

Dost vylevání srdíčka a stěžování si, mám pro vás mišmaš fotek z posledních dní.


Jeden ze slunečných dnů minulého týdne. Snad takové počasí není nadobro ztracené a převálcováné podzimním nečasem. Sice mám podzim moc ráda, ale léto bylo moc krátké:(

Fotka z nadšeného posledního předoperačního cvičení. Jak mi to chybí.. 

Ať si říká každý, co chce, tohle byla má nejlepší snídaně všech dob!! U babičky na chalupě nebyla šance si uvařit kašičku, protože nebyly vločky, ale našla nebýt toho, nenašla bych tuto skvělou kombinaci. Vlastně nejde o nic složitého - jogurt, banán, maliny, broskev, a všemi zbožňované máslíčko! Mňam!!

Poněkud nevzhledně nakrájený vodní meloun v kombinaci s exotickým žlutým melounem, který jsem ochutnala poprvé v životě. Dokonalý! Kdysi jsem si ho pletla se zeleným melounem, ale teď už je od sebe bezpečně rozeznám:D

A! Už se válím v nemocnici s kapačkou, kde mi proudí do žil morfin na bolest. Pooperační stav dobrý, rána čistá.

Už jsem zas doma, cpu se čerstvým ovocem, popíjím můj nově zamilovaný jahodový čaj a.. nojo, nudím se:D Strom máme plný švestek, takže asi zvednu zadek a vydám všechnu sílu na to, abych si šla nějaké natrhat. Není nad výhodu vlastního pěstování ovoce a zeleniny! 

Zas se budu opakovat, závidím vám možnost plného pohybu a možnosti cvičení!

Mějte se fajn:)

14 komentářů:

  1. Určitě ti to brzy uteče ;), typy na seriály: PLL, American horor story (1.série), Hra o trůny, Skins... a další - většinu jich asi znáš, ale jsou moje oblíbené :). Vždycky si vybírám na eserialy.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na PLL koukám, ale zbytek neznám, tak se na to podívám, děkuju!:)

      Vymazat
  2. Mňam, švestky, ty bych si dala! Ale zítra bude ke snídani melounek, ten já taky můžu! Jinak doma máme vlastní cukety, rajčata, brambory, kedlubny, zelí, mrkvičku, ostružiny, maliny, jahody, hrášek, jablíčka, angrešt, meruňky, broskve a bylinky. Snad jsem na nic nezapomněla. :)
    Je to super, mít vše po ruce. Jen je toho tolik, že se to nestíhá jíst a pak je člověku líto to vyhazovat..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oooch, takový výběr, mňam!:) my máme jen švestky, trošku jablek a měli jsme jahody a třešně. tím náš výběr končí a musíme čerpat od babičky:D

      Vymazat
  3. Domácí ovoce a zelenina jsou nejlepší :) Z filmů, co můžu doporučit, mě napadá třeba Všemocný :D Přeji Ti aby Ti to, co nejrychleji uteklo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jdu se na to mrknout:D snad uteče, už je to fakt na nic:(

      Vymazat
  4. Seriál určitě 2 broke girls pokud neznáš :D Jogurt+ovoce+máslíčko♥ je nej :D

    OdpovědětVymazat
  5. Čokošku jsem si dala protože jsem byla líná jí nakoupit a koupit si něco příhodnějšího na svačinu.
    Já... kdysi jsme si taky nedokázala představit, že skončím ale... minulá sezóna byla no... znáš mě déle a víš čím jsem si tímhle období musela projít a jakou roli v tom měl trenér. Taky to šlo všeobecně do háje s týmem. Když jsou tam holky, který řeknou, že jsou nemocný a v sobotu kvůli tomu nejedou na zápas ale ještě ten večer to roztáčí na plese a později na diskotéce, pomalu ti přijde líto času, který do toho investuješ vůči takovým lidem, kteří se pak na tebe vykašlou před důležitým zápasem. Bohužel je nás málo a každej člověk se počítá a s touhle situací jsme se nedokázala srovnat. Je toho víc, co mě přesvědčilo, ale tohle je asi to zásadní.
    Nevíš jestli jedete tenhle víkend zas k nám na ten turnaj? (vím, že asi bez tebe, ale vůbec nemám ponětí, co tam bude za týmy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, to jsem nevěděla, promiň. nás je v týmu hodně, přestupují k nám holky z vedlejšího města a u nás je velká rivalita o všechny posty, takže my i s horečkama jezdíme hrát:D pokud je to takhle, tak je to vážně.. zvláštní a nevím, jak bych se zachovala:(
      můj tým jede, akorát jsou dost zklamané, že se tam nekonají slavnosti, jako každý rok:D minule jsme si to užily na maximum, škoda:) já opravdu zůstávám doma a moc mě to mrzí, těšila jsem se, že se zas uvidíme. tak třeba někdy v lize, pokud budeš hrát:)

      Vymazat
    2. Letos je ten turnaj posunutej o týdne dřív a ty slavnosti jsou první víkend v září. Neudělali to na slavnosti, protože s tím byli problémy... jak z naší strany (že jsme si slavnosti chtěli užít do ranních hodin) tak z trenérovi strany (že se mu to nelíbilo, a že jsme nikoho nesehnali z rodičů do bufetu - protože rodiče si většinou chtěli taky užít slavnosti), tak je to tenhle víkend.
      Já jsem to taky vždycky měla tak, že jsem jezdila s horečkama, týden potom, co mi sundali sádru prostě za všech okolností jsem chtěla být na zápase, neznala jsem nic lepšího... opravdu jsem do toho dávala všechno, postupem času to prostě upadalo až to šlo úplně do kytek. No, ale byly to hezký léta, ne že ne :).

      Vymazat
  6. Snažím se na sobě pořádně zamakat,tak snad budou výsledky vidět :) já zapékané brambory se šunkou prostě miluju ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Brr, ta fotka z nemocnice mě děsí. Nesnáším doktory, nemocnice, injekce, houkání sanitky,.. :D
    Já sleduju hodně seriálů, některé ne proto, že by byly kvalitní, ale proto, že je nuda, některé k nich jsou vážně hrozné sra... :D Viděla jsem toho vážně hodně tak ti to vypíšu a třeba si mezi tím něco najdeš. :D
    Mezi ty lepší patří určitě Skins, American horror story (ale spíš jenom první série), Scrubs, Dexter, Sherlock, Doctor Who, Walking dead, Dr. House, Ugly americans, My mad fat diary (to je dost dobrý!! mohlo by se ti líbit..), 2broke girls, Daria, Under the dome, 666 park avenue, Miranda, Awake, Orphan Black, Freaks and Geeks, Bares motel.. A dál takový ty oddechovky .. Ray Donovam, Switched at birth, Make it or break it (je to o gymnastkách, jedna tam má potom problém s jídlem..), PLL, TBBT, HIMYM, Twisted, Lying game, Deception, Girls, Secret circle, Don't Trust the Bitch in Apartment 23, Battlestar Galactica: Blood and Chrome, Aim High, Hellcats, Carrie diaries, Nashville, 10th Kingdom, Ringer,......... asi stačí, že jo. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)