úterý 2. července 2013

Můj včerejší nákup

Pěkné slunečné ráno:)

I přes to, že jsem včera celé odpoledne nebyla doma - nejdřív jsem byla s kamarádkou, pak jsme měly jít na pohovor na brigádu, ale nakonec se nám tam nechtělo /:D/ a na večer jsem se potkala se svým parťákem do posilovny a šli jsme do kina. Film skončil cca v jednu, takže se doost divím, že straším už tak brzy zas:D

S Blondie jsme byly nakupovat. Joo, teď si řeknete, že jsme holky a šly jsme určitě po oblečení... Hahaa!:D Odcházely jsme s košíkem plným zeleniny, ovesnými vločkami, tvarohy a ostatními fajn potravinami. V mém případě to bylo droždí, protože už konečně taky chci péct bagely a šmakoun, kterého jsem v tom krámě konečně objevila!:D A vlastně ještě květák a rajčátka. Naše poslední zastávka byla v DMku, kde jsme si obě koupily celozrnnou mouku. Na mě se ještě smály špaldové vločky, tak jsem je tam nemohla nechat a do košíku je přihodilo také. Má peněženka si včera poplakala..:D



A teď je doma tolik jídla, že nevím, co zkoušet dřív! Mám tu meloun, ananas, ty nově koupené špaldové vločky, šmakouna, květák.. Joo, jaké je podle vás nejlepší využití květáku? S čím je nejlepší šmakoun? A v jaké kombinaci si dát špaldové vločky? Za rady děkuju!

Fotka mé skromné snídaně.. Toastový chléb, arašídové máslo, banán, jahody a skořicový čaj.


Dnes jdu do posilovny, moc se těším! Přeci jen jsem tam už dlouho nebyla a je to asi moje poslední návštěva před sobotou. Ikdyž upřímně doufám, že tam ještě stihnu zajít. Ta dovolená už se tak přiblížila..:) Taky dneska plánuju pár dalších experimentů, tak se těšte v zítřejším článku!

Mějte se krásně!

15 komentářů:

  1. Pěkné ráno:) na pohovor bych šla hned, jste trubky!
    špaldové vločky jsou supr, používám je normálka do kaší :) i v domácí zmrce rozmixované byly fajn a jsem zvědavá, co vymyslíš se šmakounem :)
    květák mám nejradši podušený k další zelenince :) ale připravila jsem z něj dva receptíky! tak se těš
    užij si dnešní posilovnu :) měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stejně to byla jen taková příležitostná práce, která by nejspíš byla tak max. dvakrát za prázdniny, takže nelitujeme, odpoledne a večer jsme si užily i tak:D na recepty se těším moc moc!:)

      Vymazat
  2. pěkný nákup! taky mám šmakouna, ale už jen půlku a zatím nemůžu vymyslet co s ním.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co jsi udělala s tou první půlkou?:D

      Vymazat
  3. Taky jsem včera nakupovala. Vzala jsem útokem zdravou výživu a dmko. :D I když asi ne tak moc, jako ty, peněženka včera taky plakala. :D S tím využitím květáku ti bohužel moc neporadím, sama nevím. :// Ale ta snídaně vypadá naprosto nádherně, to mě ještě nenapadlo .. opečený toastový chleba a banán. Nádhera! Určitě zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je ještě jeden z mých menších nákupů..:D zkus, je to vážně dobrůtka, ještě s arašídovým máslem k tomu!

      Vymazat
  4. ahoj, můžu se zeptat. Nejsi z českých budějovic nebo okolí? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší využití květáku je podle mě do placiček a "paleo pizzy" :D Nebo jen tak ho chroupat syrový mi taky moc chutná :)) Obdivuju vaše nákupy, jsem snad ještě neviděla nějaké kamarádky nakupovat jídlo místo hadrů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud bude chuť, placičky budou dnes! děkuju za tip:)

      Vymazat
  6. no HIIT jsem cvičila v celku asi 4-5 měsíců, ale to už jsem měla delší dobu ten základ a cvičila jsem dál jen protože mě to bavilo :) teď posiluji doma 3x týdně (někam na blog jsem psala přímo ty tréninky, ale nemůžu to najít, jestli tě to zajímá, tak hledej, třeba to najdeš místo mě :D) a zbytek dnů dělám cardio ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už to právě hledala a taky nenašla..:( takže mě čeká kompletní sjíždění tvého blogu:D

      Vymazat
  7. Jak zpracovat květák jsem taky nedávno řešila :D A volba paleo pizzy nebyla vůůbec špatná ;) a taky květákové paleo muffiny jsou super :P špaldové vločky jsem ještě nezkoušela, chutnají jinak? Lépe? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakonec jsem tu paleo pizzu udělala, ale z celozrnné mouky, takže vlastně paleo nebyla:D špaldové mi chutnají asi ze všech nejvíc:)

      Vymazat
  8. Špaldové vločky zbožňuju. Používám je normálně jako ovesné. :D Do kaší třeba půl na půl.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)