středa 17. července 2013

Foodporn V. - večeře na dovolené

Dobré skoropoledne!:D

Taky máte pocit, že ty prázdniny utíkají tak hrozně rychle? Vždyť už jsme za jednou čtvrtinou! Úplně mě mrzí, že si je neužívám víc, ikdyž mám pocit, že to ani nejde:D

Včera jsem byla v posilovně a na programu byla vrchní polovina těla. Takže jsem pěkně dala zabrat prsním svalům, zádům, ramenům a tricáčkům. Na bicepsy už nezbyl čas, ale když nad tím tak přemýšlím, je nějaký jiný cvik, než zvedání jednoruček? O bicepsových shybech sice vím, ale ty pro mě nepřipadají v úvahu, jsem slabá jako moucha:D

Ale teď už dost vykecávání a honem k fotkám! Tenhle díl je alespoň podle mě ten nejlepší. Užívala jsem si jídla naplno a pak jsem se celý večer akorát tak kutálela:D Mám v telefonu pár nepěkných fotek, kdy mám bříško v jedné úrovni s prsama:D

Tak snad se bude líbit..:)

Pečená brambora ve slupce, zelenina všeho druhu - rajčata, okurka, kukučice, salát, zelí. Z ovoce pomeranč a to nejsladší kiwi, které jsem kdy ochutnala! Zbytek nemohu identifikovat, možná je tam nějaké maso..:D

Plátek vepřového, těstoviny se zeleninou a sýrem, dvě pečené brambory ve slupce, paella, studený rýžový salát se šunkou, rajčata s mozzarellou, sýr, okurky, grapefruit.

Kuřecí prsní maso, tuňáková kapsa /z listového těsta, ale co, ochutnat jsem to musela:D/, kuřecí kostičky na kari, paella, hrášek, paprika, salát s rajčaty a citrusy. To bílé taky nemůžu poznat, ale mám pocit, že to jsou těstoviny v jogurtu:D

Losos, kuřecí plátek, paella, grilovaná dýně, rajčata, okurky, ledový salát, kukuřice.

Vepřové kostičky, paella, pangasius /vím/, grilované rajče, okurka s mozzarellou, červená a zelená paprika, rajčata, sýr.

Nejlepší maso, co jsem jedla - extra hubený plátek vepřového masa:D Dál /klasika/ paella, rajčata s mozzarellou a obyčejným sýrem, těstoviny s kečupem, grilované papriky, okurky, rajčata a hřešení v podobě půlky tmavé bulky na styl česnekové topinky a lžíce sladkokyselé omáčky.

Když teď na fotky koukám, hned bych se tam vrátila ještě spíš:D Tak doufám, že se vám miniseriál o mém dovolenkovém jídle líbil. Snad se i bude dařit pořizovat pěkné fotky i teď doma:D

A pro zvědavé, nepřibrala jsem tam!:D Dnes je to čtvrtý den, co jsem doma a váha je ještě nižší než před odjezdem:)

Mějte se krásně:)

15 komentářů:

  1. Mm, to je nádhera! Hezky sis tam pochutnávala :) Mám z toho ještě větší hlad, musím si honem udělat oběd :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ty fotky v telefonu a hlad mě popadne pokaždé, když ty fotky jen zahlédnu..:D

      Vymazat
  2. Pane jo, tak fotky jsou jako z restaurací, takovou porci bych chtěla dostat! :d
    Také jsem měla na dovči večeři nejbohatší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby takové porce byly v našich restauracích, asi by nás oškubali kuchaři o všechny naše úspory..:D

      Vymazat
  3. S tím cvikem ti asi moc neporadím, já včera měla 4 série po 10 opakování s 5 kg jednoručkama cviku hammer curl a to byl děs :D, dneska je cítím.
    Vůbec se ti nedivím, že by ses tam vrátila, mohla bys mě vzít s sebou, když na ty fotky tak koukám. Ten losos je božský a všude ta zelenina taky. K nepřibrání gratuluju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevadí, děkuju i za to:) škoda, že jsme to nedomyslely dřív, mohly jsme si takových porciček a zdravého jídla dopřávat spolu..:(

      Vymazat
  4. tak to je boží! :) takový výběr supr jídla a dávala sis samé zdravé a dobré mňamky, tak to je jasné, že jsi nepřibrala po takovém krásném jídle :) losos, ty druhy masa, zelenina.. áá, chci tam :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. občas jsem to i po večeři zabila nějakým dortíkem, nebo ovocem, nebo něčím:D ale děkuji:)

      Vymazat
  5. Na bicák se můžeš podívat v posilce ještě po Scottově lavici :)) A ty večeře šíleně závidím - losos, kuře...takový luxus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jsem si tam užívala a taky jsem samozřejmě musela od všeho kousek ochutnat:D

      Vymazat
  6. S tím bicákem vůbec nevím. Sama cvičím prakticky jenom to, co mi Jillian nadiktuje. :D Ale když o tom tak přemýšlím, tak Jillian věnuje v programu No More Trouble Zones bicepsu jeden celý okruh. Teď si nejsem jistá, jestli je to okruh 1 nebo 3, ale zkus se na to mrknout. Mám v menu odkaz na článek, ve kterém mám online programy - jsou tam všechny okruhy z No More Trouble Zones. Většinou se to cvičí v celku, ale klidně si můžeš vzít jeden okruh na biceps a zacvičit si ho. Tak snad ti to trochu pomůže. :)
    Ty večeře vypadají naprosto dokonale! Tolik ovoce a zeleniny jsem pohromadě snad ještě neviděla!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký! :) Hned bych si dala :))

    OdpovědětVymazat
  8. A ještě k tomu tvému komentáři u mě na blogu - nemáš vůbec zač! Budu tě za ty tvoje geniální jídelníčky chválit až do skonání světa! Já chci mít taky takový kombinovací talent na potraviny. :((
    Vážně se nezlobíš, že jsem ti vyloženě šlohla snídani?:D Bylo by špatné, kdyby ano, protože jsem se na ní stala už tak nějak závislá. :D
    Vážně se ti zdá drobný? Když já když si dám víc, tak jsem pak přecpaná a bolí mě břicho. Vážně. Mě to naprosto stačí a vyhovuje. Asi jsem divná. Příjem jsem si počítala ze začátku, ale pak mě to přestalo bavit, tak to teď beru tak nějak by oko, abych se zhruba trefila do bazálního metabolismu.
    Vůbec nejíš hodně!:D To já málo, spousta lidí mi to říká, ale když já se prostě nedonutím sníst toho víc, když vím, že mi pak bude špatně, protože prostě hlad nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc za ten cvik na biceps, podívám se na to:) děkuju ti i za pochvalu jídelníčků, ale i já mám dny, kdy se nehlídám a jím, co chci. jenže pak to dopadá..:D určitě se to naučíš, je to jen o cviku, věř mi:)
      opravdu, ale opravdu vůbec se na tebe nezlobím:D jak říkám, jsem jen ráda, že můžu inspirovat:) chápu, že je někdy období nehladu, ale ani tak by se na jídlo nemělo zapomínat, vede to akorát ke zpomalování metabolismu, ztrátu svalové hmoty a takové..

      Vymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)