pondělí 29. července 2013

Focus T25

Ahoj:)

Dnes vám představím program, na který jsem najela, protože mě velmi zaujal. Pro rýpavé, nekončím se Zuzkou, s posilovnou, jen obohacuji svůj přehled.

Nový program od Shauna T, který je dostupný teprve od 1. července letošního roku. Jedná se o speciální HIIT trénink, který trvá pouze 25 minut, takže podle mě je ideální pro všechny, kteří nemají tolik času /výmluvy:D/ na cvičení anebo je dlouhá videa nebaví.


Systém.. Dvě fáze, cvičí se 5x týdně, jeden den je pouze strech a jeden odpočinkový. Videa vám dají zabrat, ikdyž si myslíte, že necelá půlhodinka přece nic není:D Základní postatou je ze sebe vydat absolutní maximum, vydržet nejlépe bez přestávky. Joo, to už fuška je:D

Alfa fáze je něco jako příprava na horší časy. V této části je cílem zlepšit vaši rychlost, nevyhnete se kardiu, posilování břišního svalstva, svalů dolních končetin.. V Beta fázi přituhuje, jak tomu říká sám Shaun: 'Nový level fitness.' Na řadu přijdou nové náročnější prvky, zaměřující se na celé tělo.

Já osobně jsem nadšená, Shaun mě nezklamal. Kdysi jsem cvičila jeho Insanity, ale videa se mi pak omrzela, právě jejich dobou trvání. 25 minut denně si dokážu najít, ikdyž mám hektický den, nebo přes den pracuji. Vždycky se zapotím jako kdyby mě polili vodou a díky vysoké intenzitě cvičení pak tělo spaluje i potom..:)

Hezký den:)

26 komentářů:

  1. Přesně na tohle se chystám, s článkem jsi mě předběhla :D Hodně mě láká právě délka cvičení. Insanity se jeho doba trvání stala osudným - nikdy jsem neodcvičila celý program.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky ne a to jsem se o to pokoušela dvakrát:D teď s focusem mám za sebou první týden a jsem nabitá pokračovat:)

      Vymazat
  2. Ja sa tiež veľmi teším až začnem s Focus T25 vyzerá to na skvelé cvičenie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, insanity jsem zkoušela a omrzelo mě po dvou týdnech :/ je to škoda, protože výsledky opravdu stojí za to :( Ale 25 minut bych mohla "přetrpět", že? :D Ty to máš stáhnuté, nebo jak to cvičíš?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. insanity jsem vydržela celou první část, pak se videa prodloužila a to už mě nebavilo. těch 25 min je podle mě akorát:) mám to stáhnuté přes torrent, máš tam pak i podrobný rozpis, kdy co cvičit:)

      Vymazat
  4. Taky bych to časem mohla zkusit... ČASEM :D

    www.lucyhubne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na nic nečekej, je to fakt dobrý:D:)

      Vymazat
    2. No zatím mám v plánu pár programů s Jill, teď cvičím 30DS, ale určitě tohle někdy zkusím. :)

      Vymazat
  5. jojo, teď začínám 4. týden :) a btw ne vždycky to jsou výmluvy - "nemám čas" já dneska vynechala, jsem totálně zničená, od pátku jsem makala na pouti ve stánku v pařácích jako svině, 12-16 hod. denně, všechno mě bolí, takže tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je v pořádku, myslela jsem to spíš na ty lenochy, co hledají výmluvu za vším:D jak se ti cvičení líbí?:)

      Vymazat
    2. já vím :) cvičení se mi líbí moc a baví mě! :D Nemám ráda ty hodinové cvičení, prostě mě to nebaví, jedině lekce ve fitku a nebo No more trouble zones od Jill :)

      Vymazat
  6. Všechno od Shauna je skvělé, Insanity workouty mám ráda, vždycky si je užiju, ale jako program bych to cvičit nechtěla, chybělo by mi posilování :)
    Ale Focus je fakt dobrý, konečně Shaun usoudil, že HIIT na 25 minut je to nejlepší, hodina intervalů při základním Insanity je očistec a ten kortizol...takže Focus, který cvičí i já, palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to jako program asi pojedu, ale budu to doplňovat samozřejmě:) volejbalem, posilovnou..:)

      Vymazat
    2. tak Focus já taky, myslela jsem to k Insanity :)

      Vymazat
  7. Už jsem o tom slyšela, mrknu na videa! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já od Shauna zatím nic necvičila, ale docela mě to zaujalo. A máš pravdu, půl hodinka se zdá jako nic, třeba dneska mám půl hodinové cvičení za sebou a jsem naprosto vyřízená! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. shaun je zabiják:D ale neboj se a jen ho vyzkoušej, třeba budeš nadšená:)

      Vymazat
  9. Jé, to musí být parádní :) Určitě to někdy zkusím.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě k té tvé předchozí odpovědi - dnes se chystám po delší době vyrazit do města na nějaké ty nákupy, takže špaldovou kaši určitě vyzkouším. Jinak jsem si zkoušela nasypat strouhaný kokos i do ovesné kaše s banánem a chutnalo to úplně skvěle! :)) Takže děkuju za další tip!:D
    Taky bych se bez kalorických tabulek naprosto neobešla. Kolikrát jsem jedla něco v domnění, jak mi to prospívá, pak jsem se podívala na kalorické tabulky a bum .. Ještě že je mám! :)) Když jsi tu tak otevřela tu možnost ještě se tě ptát ohledně jídelníčků, tak ji samozřejmě hned využiju, děkuju, jsi hrozně hodná! :)) Chci se zeptat, jak dlouho už se vlastně zdravým jídelníčkům věnuješ a jestli si třeba každý večer sepisuješ přesně, co budeš druhý den jíst a jdeš si to třeba ráno koupit? Že vždycky máš i ty svačiny takové bohaté na zeleninu. Já kolikrát už nevím co by, že nakonec to dopadne tak, že si třeba dám jenom banán s bílým jogurtem, protože mám zásoby zdravých věcí naprosto vyčerpané. :D
    Ten program zní zajímavě, já jsem zatím věrná Jill, ale přemýšlím, že bych jej ráda zakomponovala do svého denního programu. :)) První, co mě napadá je, že 25 minut přece není tak moc .. :D Ale jak píšeš, ono se to nezdá při maximálním nasazení .. :D Tak uvidíme! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za tipy mi neděkuj, po milionté se budu opakovat, že mi je nesmírnou ctí být někomu inspirací!:D:)
      klidně se ptej, na co jen potřebuješ, neber to jako otravování, to vůbec:) pokud bude v mých silách, moc ráda ti pomůžu, nebo se o to aspoň pokusím:) já se těm absolutně zdravým jídelníčkům /s troškou hřešení samozřejmě:D/ věnuju možná tak půl roku. předtím jsem na to šla špatně, velké hladovění, neschopnost jíst normální porce. ale pořád si myslím, že je co se učit:) jídelníčky jsem dřív sepisovala na gram přesně, ale teď už mám množství cca v oku. snažím se doma vždy mít zeleninu a ovoce, zbytek už je podle toho, jak se domluvím s rodiči na nákupu. ale taky se mi občas stane, že mám nouzi na jídlo a musím si dát třeba jen jablko:D
      programu se neboj, k jillian by to mohlo být skvělé doplnění:) pak se pochlub s výsledky:)

      Vymazat
  11. Jen bych dodala, že je ještě verze gamma :)...Focus cvičím 4. týdnem a je to naprostá paráda :)...Insanity jsem zkoušela pár videí a bolela mě kolena, ale tady u focusu pohoda :)...Mám v plánu odcvičit vše...Jak tak koukám na ty plány, tak je verze "hybridní gamma", kde je pár videí z alphy a bety a pak jen "gamma"...No mám na pár týdnů ještě co dělat :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za doplnění:) bohužel o gammě jsem toho našla minimum, tak jsem nevěděla, jestli to není nějaká chyba:D taky doufám, že mi vyjde odcvičit vše, zatím si to nemohu vynachválit:) hodně štěstí:)

      Vymazat
  12. Holka, která cvičí tak těžké programy, je líná se jít podívat do lesa kvůli kopci? No teda :D

    OdpovědětVymazat
  13. Taky bych to chtěla zkusit,ale nemůžu najít, kde to stáhnout.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)