úterý 16. července 2013

Další položky ze seznamu + fotojídelníček

Pěkný den:)

Celou noc jsem měla problém spát. To je tak, když jste šikovné, necháte otevřené okno a svítíte, pak slyšíte bzučet komáry, ale řeknete si, že vás určtě nepoštípou a pak to chytnete rovnou do oka. Nojo a teď se jen divím, že mám oko z půlky ochrnuté a mám obzor o polovinu zmenšený:D

Ochutnala jsem papáju, jen jsem o tom nevěděla:D Moc mě zaujala, ale měla jsem za to, že je to jen další odrůda melounu. Konzistence je víceméně melounová, možná trošku patlavější, barva sytě oranžová. Byla fakt dobrá, škoda, že jsem ji nevyfotila.

Také o mého jídelníčku přibyl šmakoun, který mi chutnal jako mozarella. Ale to si nestěžuju, mozarellu bych mohla jíst po kilech:D Co jsem s ním provedla? Sledujte článek dál:)

Všem známá lahodná snídaně - celozrnný toustový chléb, arašídové máslo, banán, jahody.

Poworkoutová svačinka - kefír a blumy.

Jak se zbavit květáku? Udělat z něj obří pánev mozku:D Po tomhle jídle jsem byla sytá i v čase večeře:D K tomu zelenina a nemůžu být spokojenější:)

Svačina na cesty a zároveň má první zkušenost s tyčinkou Pro Figur. Nijak zvlášť mi nechutnala.

A teď dívejte na moji dokonale zele(ni)no(vo)u /:D:D/ večeři právě se šmakounem. Dušený s brokolicí, cuketou, zelenou paprikou a na závěr jsem přimíchala ledový salát. Trošku jsem směs dosolila a ochutila oreganem. Porce také byla obrovská, takže jsem ji doobědvávala dnes:D

Mějte krásný den!

14 komentářů:

  1. Super jídla! :))
    Také si chci udělat květák na mozeček, miluji ho ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi ho budu dělat zas zítra, jen při pohledu na tu fotku ho chci zas!:D

      Vymazat
  2. Blumy jsem neměla pěkně dlouho.
    Jinak květákový nebo brokolicový mozeček miluji! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o brokolicovém jsem neslyšela, ale tenhle zelený košťál mám doma taky.. možná to zkusím, zní to zajímavě:)

      Vymazat
  3. tofu kupuju v kauflandu zlato:)
    a problémy se spaním mám už delší dobu.. a papája mi nechutnala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna dneska jsem ho našla v albertu!!:D taky asi.. po půlroce:D

      Vymazat
  4. ta první fotka <33 chutná ti víc chleba s PB a banánem nebo jahodama? :) mně právě víc možná i s jahodama :)
    tyčinky Pro figur jsem ještě myslím neochutnala... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) mně taky víc s jahodama:) když jsem od obojího snědla půlku, tak jsem z toho udělala fakt toust a dohromady to bylo úplně nejlepší:)

      Vymazat
  5. Všechno krásné, zdravé, zeleninové, akorát, barevné, strašně se mi líbí výraz mozek namísto mozeček - to mě stále rozesmívá :D
    Víš, jen co bych ti vytkla? Na plátku s PB a banánem ti chybí skořice :D, bez tý to prostě není ono, teda aspoň pro mě :):D
    A blumy ti závidím, dostala jsem na ně chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ti, moje drahá:) mozeček mi přijde děsně měkký, odmalička doma tohle slovo slýchám, ale vždycky jsem tomu říkala mozek, tak nevím..:D na té skořici zapracuju, snad už!:D

      Vymazat
  6. já k tomu stoji na loktech mám taky zatím ještě hodně daleko, ale tak uvidíme :D třeba se nám to jednou podaří :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chce to trénink a soustředěnost.. tak jen do toho!:)

      Vymazat
  7. To bych asi nezvládla nakupovat každý den na ten příští. :D My vždycky nakoupíme minimálně na tři dny a s tím si vystačíme docela dlouho. Někdy i déle než ty tři dny. Tak mi to vyhovuje asi nejvíc. :))
    Vážně se ti jídelníček zdá drobný? Já nevím, ale poslední dobou vůbec nemívám hlad. Nevím, čím to je. Vážně bych žádnou hladovku nedržela, jsem zásadně proti nim. Připadá mi to nelidské trápit tělo hladem kvůli nějakým vysněným kilům.
    Já miluju ty tvoje jídelníčky!!!! Miluju, miluju, miluju! Omlouvám se, že jsem trochu okopírovala tu tvoji snídani, ale ona vypadala tak skvěle. Už jsem se taky naučila snídat toasty s banánem. Viděla jsem to u tebe, a pak jsem o tom doma celý týden mluvila tak dlouho, až táta konečně koupil toastový chleba a banány. Je to úplně dokonalé!!
    Ale i tak, nechápu, jak to můžeš tak perfektně zkombinovat, vymyslet tak dokonalý jídelníček! Taky to chci umět! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za krásný komentář!:) vůbec se neomlouvej, jsem ráda, když se někomu můžu stát inspirací..:)
      vymyslet dokonalý jídelníček není tak těžké, chce to cvik anebo dobrého rádce:D každý se to časem naučí:)

      Vymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)