středa 3. července 2013

Cuketové těstoviny a lněné semínko

Hezký den přeji!

Včera jsem měla moc fajn večer, vstala jsem se skvělou náladou a právě jsem dosnídala. Přemýšlím, co si dnes zacvičím, ale nějak mě nic nenapadá, takže asi zas skončím u Zuzky:D

Snídani jsem proto zvolila klasickou, né nijak náročnou na přípravu - ovesnou kaši. Ovoce jsem tu měla čerstvé, a to třešně a hrozny. Koukám do své skříňky a do očí mě bodne lněné semínko, tak neváhám! Kaši to dodalo úplně jiný nádech, než jsem bývala zvyklá, ale byla výborná:)


Druhá novinka, co jsem včera zkoušela, už není samostatná potravina, ale recept - cuketové těstoviny. Až na to, že jsem si chytře cuketu nastrouhala na kolečka, že:D I tak mi moc chutnala, šíleně mi připomínala bramboráčky:D Postup byl jednoduchý. Na trošce olivového oleje jsem si osmahla stroužek česneku, pak přihodila cuketu a restovala, dokud nezměkla. Těším se, až si tuhle mňamku uvařím znova:)


Jdu se ještě podívat do kuchyně a přemýšlet, co dneska všechno stvořím..:D

Mějte se hezky:)

8 komentářů:

  1. Hezký den i tobě! taky jsem dneska měla ovesnou :) a nudličky mrkvové :P

    OdpovědětVymazat
  2. Lněné semínka si musím taky koupit :) A i ty cuketové těstoviny musí být dobré! :)
    Taky jsem dnes měla ovesnou kaši. Udělala jsem si normální kaši s chia semínky a přimíchala k tomu rozmixované jahody, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  3. haha to já zase závidím tobě :D ale dneska jsem zas cvičila Insanity, tak snad večer lehnu krásně utahaná a hnedka usnu, abych pak vstala dřív a najela zas trochu na "režim" :)
    lněná semínka jsem ještě nikdy nezkoušela, ale v DM na ně narážím dost často :)
    cuketové těstoviny teď jí každý, asi je taky budu muset ochutnat :D
    na to sushi jsem sama zvědavá, určitě napíšu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mně insanity na únavu bohužel nepomáhá:D spát bych nemohla, ani kdybych cvičila tři videa denně:D:( lněná semínka jsou skvělá a cuketové těstoviny ještě lepší! určitě je vyzkoušej:)

      Vymazat
  4. cuketové těstoviny jsou super:) ale zrovna se mi zapejká v troubě!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad se povedly tak skvěle, jako mně:D:)

      Vymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)