úterý 30. července 2013

30. 7. 2013 - fotojídelníček

Hezký podvečer:)

Snídaně: tvaroh se skořicovomandlovým müslim, schovaný pod banánovou ovesnou kaší s kokosem /špatně vyfocené/.



Svačinka: vodní meloun a mléko.


Oběd: květákový mozek okupován červenou zeleninou - paprikou a rajčetem.


Odpolední svačina: CC light /tentokrát už s mým jménem/, broskev, sušené brusinky, lískové ořechy /až teď mi došlo, že na té fotce vlastně nejsou..:D/.


Večeře: cuketa, červená paprika, šmakoun, kuřecí šunka a 30% eidam, ochucené pizza kořením, pečené v troubě 15 min na 200°.


Mějte se fajn:)

19 komentářů:

  1. :D :D až teď mi došlo, že na té fotce vlastně nejsou :D :D :D No jo, CC jména vládnou světu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem za to, že jsem je určitě taky fotila..:D ale tak prej né:D

      Vymazat
  2. Květákový mozek okupován červenou zeleninou! :-D Květák jsem dlouho, dlouho neměla a mám na něj chuť! Bude mozeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si koupila ten největší, co jsem našla a 'mozkovat' teď budu ještě pár dní:D je to skvělé jídlo:)

      Vymazat
  3. Nedokážu si představit kombinaci melounu s mlékem. :D Asi proto, že meloun nemám moc v lásce.
    Jinak mám pro tebe pozitivní zprávu a pro mě špatnou zprávu. ZASE mi děláš chutě! :D Krása. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to ani tak dohromady moc nebylo, jedla/pila jsem to zvlášť:D děkuji a omlouvám se:D :)

      Vymazat
  4. samý mňamky! :) hlavně ta večeře je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. k večeři jsem si oblíbila hromady zeleniny, buď zapečené anebo jen restované na pánvi:) děkuju:)

      Vymazat
  5. Meloun jsem letos měla jenom jedenkrát! :/
    Colu jsem nepila sakra dlouho. :D
    A květákový mozek miluji! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla meloun teprve podruhé za tento rok:( na cc light ujíždím úplně hrozně, už tolikrát jsem si říkala, že to musím omezit a nějak se nedaří:D

      Vymazat
  6. Po přečtení složení mě hodně zaujala tvá snídaně, to musela být dobrota :)
    Kamarád mi nedávno koupil Colu s mým jménem a byla jsem ráda, že koupil klasickou. Co si budeme povídat, obojí je pro tělo zlo, ale já se prostě všemu "light" podvědomě vyhýbám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super jídlo, je toho míň, ale sama jím v létě jak vrabec! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani tolik není, příjem si hlídám a pohybuje se okolo 1600kcal, což je na můj pokažený metabolismus asi tak akorát:) ta snídaně vydala skoro za 600kcal..:D

      Vymazat
  8. Jojo, vypadá to, že je toho málo, ale ono se to nezdá, ty hodnoty naskáčou snadno díky oříškům, sýrům.. :D
    Prosím tě, kolik tak cca sacharidů denně přijmeš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně:D a oříšky i sýry se dokážou stát rychle závislostí:D moje sacharidy kolísají mezi 150-200g, dávám to na vinu ovoci a zelenině.. myslíš, že je to moc?

      Vymazat
    2. 3-4g/kg takže to hodně určitě není :)

      Vymazat
  9. Přesně jak jsi to napsala...blbý stereotypy :D..tak to jsem moc ráda :)
    Meloun mi radši ani neukazuj, týdně ho sním několik kilo...hrozný, láska na věky :D

    OdpovědětVymazat
  10. No ja bych nedoporučovala tu coca colu i kdyz light jsou s vní stejné nechutné věci a navíc je to akorat zubožerné. A i když je tam napsano light tak to light ani není. Ale tak sto lidí sto chutí ale já osobně nepiju.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)