pátek 19. července 2013

19. 7. 2013 - fotojídelníček

Ahoj všem:)

Protože teď doma hodně zkouším nové kulinářské výtvory, jsem tu s dalším fotojídelníčkem.

Snídaně: ovesná kaše s banánem, Carem, sušeným banánem a brusinkami, přelitá mlékem.


Oběd: dva celozrnné toasty, zapečené s tofu, cuketou, sýrem a čerstvou zeleninou - rajčátka, okurka, ledový salát, červená paprika.


Svačinka: jogurt smíchaný s tvarohem, lískovými oříšky a skořicí.


Večeře: zapečená paprika s vejcem, rajčátky a sýrem, cuketové chipsíky.


Hezký zbytek večera!

13 komentářů:

  1. Mmm ty toustíky bych si dala, vypadají s tím salátem tak svěže :)) máš krásná jídla, těším se na další várku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam. Plněnou papriku plánuju už hroozně dlouho. A ty tousty vypadají zajímavě. :)

    Nee, myslela jsem máčení mandlí jenom ve vodě.. :D Jsou potom líp stravitelnější, mají lepší nutriční hodnoty a tak .. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/223466_467122486674774_1814285185_n.jpg :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlavně neudělej stejnou chybu jako já a nezapomeň ta vajíčka osolit, pokud to budeš dělat s nimi:D to vypadá zajímavě, díky:)

      Vymazat
  3. Super jídla.. Tousty bych si dala! .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla to příjemná změna k tomu obědu:) děkuju:)

      Vymazat
  4. zkoušejme, zkoušejme!:) což mi připomíná, že mi opět došla skořice:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prázdniny jsou k tomu určené:) skořice mám taky děsnou spotřebu:D

      Vymazat
  5. All♥ (http://allys-cook.blog.cz/)21. července 2013 13:57

    tousty si budu dělat za chvíli =D

    OdpovědětVymazat
  6. achjo Ellie Ellie, proč ty mi musíš pořád dělat takový chutě ??! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty toasty musely být výborné. Já si vždy dělala pouze se šunkou a sýrem - ach, ta klasika. Ale tenhle tvůj způsob je zajímavý a určitě to někdy zkusím :))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)