čtvrtek 18. července 2013

18. 7. 2013 - fotojídelníček

Pěkný podvečer!

Akorát jsem do sebe naházela večeři a musím se vám pochlubit dnešním dnem.. O:)

Snídaně: špaldová kaše s banánem, kokosem, sušenými brusinkami a kostičkou hořké čokolády.


Oběd: celozrnný kuskus se sójovým masem na kari, bílá paprika, cuketa a rajčátka.


Předworkoutová sváča: celozrnný toast s cuketou, tofu natural, rajčátky a 30% eidamem. Moje premiéra s tofu - jen mírně jsem ho osolila, v zapečeném toustu dodal na sýrové konzistenci.


Svačinka po workoutu: dvě meruňky, půlka kefíru a hřešení v podobě lahvičky Coly light.


Večeře: brokolice, cuketa, červená paprika a sýr, to vše zapečené v troubě při 180° 15min.




Hezký zbytek večera:)

14 komentářů:

  1. Ty si papáš! :) ♥
    KOukám, že sis změnila jméno, Ondro! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ..vzala jsem tu první, Míšu už doma mám:D

      Vymazat
  2. Krásné a moc! :)
    Tofu - chutnalo/nechutnalo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) tofu, nevím, co k tomu napsat:D v toustu jsem ho nijak necítila, jen bylo podstatně více táhnucího se rozpečeného sýra:D příště ho vyzkouším nějak naložit, jak mi radíš a pak asi spíš budu moct napsat, jak mě vlastně zaujalo:)

      Vymazat
  3. Samé dobroty. :P
    Večeře vypadá luxusně! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) na večeři jsem si moc pochutnala, přitom to byl jen nouzový recept na styl 'musím nutně spotřebovat brokolici'!:D

      Vymazat
  4. Ta večeře! :O Tak to zkusím! Určitě ano!
    Moc povedený fotojídelníček :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já z těch tvých perfektních jídelníčků jednou umřu! Můžu se jenom zeptat, jak chutná ta špaldová kaše a kde bych ji sehnala? Je drahá? Já vím, že už ti musím lézt pekelně na nervy s tím mým věčným otravováním a vyptávání se, ale já bych si chtěla taky nějak geniálně zpestřit jídelníček a ty jsi mi obrovskou inspirací (já vím, už se po milionté opakuju). A taky se chci zeptat na tofu - tys jej do toho toastu už nějak neupravovala, jenom osolila?
    Snad tě tedy moc neotravuju, to bych nerada. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ti moc:) špaldové vločky jsou podle mě ty nejjemnější ze všech a chutí mi přijdou.. až oříškové trošku:D za 500g jsem zaplatila asi 40kč, nejsou to ovesné za 15..:( sehnala jsem ji v DM, značky Alnatura, ale určitě ji najdeš i v jiných zdravých výživách. je příjemné zpestření jídelníčku a oživení snídaní:) tofu se doporučuje naložit, aby chytlo nějakou chuť, pokud to máš natural. pokud si koupíš uzené, to už trošku ochucené bude. do toustu jsem ho jen osolila, aby nebylo absolutně bezchutné, ale aby toustík chytl trošku slanější nádech.
      na nervy mi rozhodně nelezeš, jak píšu zas po milionté já, jsem moc ráda, že někoho svými jídelníčky inspiruju, nebo že mu dokonce mohu poradit:) kdybys chtěla nějak pomoct s jídelníčky, nebo se ještě na něco zeptat, klidně se ptej tady na blogu, nebo ti můžu nechat svou emailovou adresu:)

      Vymazat
  6. vždyť jsi brokolici spotřebovala pěkně!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to sice jo, ale ty tvý bramboráčky..:)

      Vymazat
  7. Taky bych chtěla umět "hřešit" colou light - to není žádné hřešení, šmankote! :D To tofu se musí řádně okořenit a ochutit, jinak to bude jako taková prázdná hmota :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, já vím:D myslela jsem to spíš tím moc příznivým složením než tou 0,0001 kalorií:D
      tofu jsem dneska přisolila trošku víc a moc mi zachutnalo:)

      Vymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)