neděle 23. června 2013

ZCUT power!

Hezkou neděli!:)

Venku je zas příjemné počasí, možná až trošku zima. Nojo, pořád budu nespokojená. Tatínek dnes přišel s tím, že bysme mohli na kolo. Normálně bych vyskočila radostí, že on přišel a táhne mě se hýbat, ale musela jsem ho odmítnout. Včera v posilovně jsem se nešetřila a dneska možná budu muset dát i rest day:(

Taky jsem si včera něco musela udělat se zádama.. Buď jsem se špatně rozcvičila, nebo málo protáhla, ale od rána mě pěkně bolí. Tak jsem si se ségrou udělala intimní chvilku a ona mi zádička pěkně promasírovala:D

Naše milá Zuzka včera dala ke stažení workout calendar for 2 months na její nový cvičební program ZCUT. Sice není dlouho, co jsem HIITy začla cvičit o dost častěji než dřív /není to ani týden, haha:D/, ale i přesto jsem se rozhodla, že tento cvičební program vyzkouším. Ikdybych ho neměla docvičit celý, prostě jen tak na zkoušku, jestli opravdu budou ty slibované výsledky. Na prázdniny se zdá ideální:) Máte se ZCUTem někdo zkušenosti, popř. neplánujete, že do toho půjdete taky?



A jak se v poslední době stává zvykem u mých článků, fotky.

Dnešní snídaně. Banánová ovesná kaše s tvarohem a kokosem.


Svačím poloviční porcičku jahodového smoothie.


K obědu jsem měla špagety s výbornou omáčkou s mletým masem a rajčaty. Škoda, že jsem to zapomněla vyfotit, všichni byste mi je určitě záviděli:D Dnes je den s 200g sacharidů, zítra zas striktních 50g.

Pokud rozhýbu nožky, během odpoledne se pustím do prvního videa ZCUTu. Moc se těším, doufám, že budu schopna to cvičit už dnes:D Zítra se vám pochlubím:)

Celý příští týden už nebudu chodit do školy, budu mít čas na vaření, cvičení, procházky, zahradničení.. Nemůžu se dočkat! Až v pátek se tam půjdu rozloučit a odnést si vysvědčení. Ještě že už je ten konec roku:)

Mějte se krásně:)

10 komentářů:

  1. stále nespokojené :D kruci,došlo mlíko i jogurty,chci smoothie!

    OdpovědětVymazat
  2. jéje, tak zítra se drž a užívej dnešní dvoustovku! :D a závidím ti ty špagety s mletým i bez obrázku, to miluju :) a ať se ti záda dají rychle do kupy, to je hodně nepříjemné :(

    OdpovědětVymazat
  3. já si zrovna včera Zcut power cardio stáhla (trvalo to asi 4 hodiny!!:D) a dneska cvičila už workout 2, zatím mi to přijde pohodička:) tak uvidíme, co nás čeká dál:D

    OdpovědětVymazat
  4. kde jsi sehnala videa na ZCUT? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musela jsem si to stáhnout, ale nevadí mi to. na tomhle odkazu:)

      http://thepiratebay.sx/torrent/8575622/Zuzka_Light_ZCUT_Power_Cardio_Series

      Vymazat
  5. Kuju za odkaz na stažení, já jsem to ještě nenašla xD Kalendář stáhnu a zítra jdu do toho s tebou... Zuzka je naprosto dokonalá... dneska už se k tomu nedostanu, jednak mám pohyb splněno a navíc musím trochu pomaleji začínat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby si mi sem hodila i odkaz na ten kalendář, nebo mi ho poslala někam, byla bych ráda, pač ho nemůžu najít xD

      Vymazat
    2. já to taky hledala hrozně dlouho a teď to jak na potvoru nemůžu najít..:D zítra ti to hodím do článku:)

      Vymazat
    3. Mohla bys mi to taky poslaat? :P

      Vymazat
  6. Podle mě je ZCUT super, ode dneška cvičím přímo podle kalendáře, ať to má nějaký řád :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)