čtvrtek 20. června 2013

Mé první smoothie + ZWOW #15

Většinou snídám každé ráno kaši. Na všelijaké způsoby, ale nejčastěji to bývá kombinace banánu s něčím. Když jsem se ale dnes ráno probudila, chuť na kaši jsem neměla ani náhodou. Takové vedro už po ráno jsem dloouho nezažila.

Proto moje první ranní cesta vedla k lednici. Moc mi toho tu už nezbylo, trošku tvarohu, jogurtu, mléko.. A protože mám dnes den s 50g, od všeho trošku jsem si dovolit mohla. K tomu jsem přidala trošku jahod a poprvé udělala tu fintičku a hodila to všechno do sklenice a vzala to mixérem.

Moje ingredience: 60g měkkého tvarohu
                               120g Hollandia jogurtu
                               140ml mléka 
                               195g jahod



Studená snídaně bodla, nad kaší bych se asi upekla. Na to, že to byl můj první pokus o smoothie, se mi fakt povedlo a určitě se k němu vrátím.. Možná hned zítra:)

Dále jsem dnes vyzkoušela další ZWOW.


10 ground to overhead
10 single leg weighted squat
10 skull crushers
10 V-up
10 180 lat jump burpee

5 rounds for time

Můj čas: 14:21
(Zuzky čas: 26:28)

Takhle zpocená jsem ještě nikdy nebyla!! Ikdyž je to už půl hodiny, co jsem docvičila a prolítla ledovou sprchou, pořád jsem v obličeji rudá, jak nějaký indián. Vypadám, jako kdyby má hlava k tělu vůbec nepatřila, tělo mám víceméně bledé:D

Tento ZWOW mi dal pořádně zabrat, hodnotím ho tedy jako těžší. Pořád nemám tolik zkušeností se Zuzčinými videi, takže třeba názor ještě změním. Až se divím, o kolik jsem rychlejší než Zuzka, ale asi to bude činkami, já měla jen 1,5kg.

Přežijme společně další nechutně horký den!

8 komentářů:

  1. S tvarohem a mlékem jsem to ještě nedělala. Možná, že to někdy vyzkouším :) Vždy jsem tam dala jen ovoce a jogurt.
    Jinak pozor.. Já jsem si poprvé smoothie udělala v pondělí a od té doby to piju každý den :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si kaši neodpustím ani ve vedru, prostě bez ní neumím pořádně den začít :D Smoothie jsem dneska "svačila" - banán, jahody, jahodový protein a jogurt...úžasné :) ale na snídani prostě musím něco kousat, přišlo by mi divné jen pít :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jahodové smoothie sem měla včera, mňam :D já si ho dělám bez tvarohu a mixuju si do něj led :) asi si dneska udělám zase, udělala mi tvoje fotka hned chuť :D

    Aňul

    OdpovědětVymazat
  4. nápodobně, já mám kaše skoro každý dne k snídani :D děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju smoothie:) zvlášť jahodové.

    OdpovědětVymazat
  6. mňam, smoothie muselo být skvělé :) ale já nevím, když je to tekuté, bojím se, že by mi to prostě na snídani nestačilo a musela bych se něčím dojíst...
    zwow 15 jsem taky nedávno cvičila, akorát jsem si bohužel nezapsala čas, ale mám pocit, že to bylo taky právě nějak podobně jak ty, až jsem se bála, co jsem udělala špatně, že jsem natolik před Zuzkou :D ale tak ona měla těžké činky no, já to cvičila s 2,5kg :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si jednou ve fitku zkusila odcvičit Zwow s jejíma váhama..A trvalo mi dvakrát tolik než z mýma 3kilovkama:D
    Je to boreec:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)