neděle 30. června 2013

Má první zkušenost s avokádem

Dobré ráno!

Poslední dobou se mi často stává, že se probudím uprostřed noci a už neusnu.. Dnes jsem takhle do zdi koukala asi půl hodiny kolem 4té ranní. Pak jsem na chvíli ještě usla, ale v 6:30 už jsem strašila v kuchyni a vařila si snídani, dneska to byla jáhlová kaše s čerstvým banánem, kokosem a domácí čokoládou.

Včera jsem se konečně dostala k avokádu. Byla jsem nervózní, většina blogerek psala, že avokádo je přímo hnusné..:D Nejdřív jsem si ani netroufla ho ochutnat samotné, ale když jsem to udělala, mile mě překvapilo. Chutnalo jako.. Tak jinak, nechutnalo nijak. Ale to bylo asi to božské:D Udělala jsem si z něj výborné guacamole. Dnes budu zkoušet avokádovou polévku!

Ingredience: půlka zralého avokáda, větší rajče /cca 100g?/, 100g bílý jogurt, česnek, citronová šťáva, sůl, pepř, oregano

Všechny potraviny jsem spolu rozmíchala v misce a musím říct, v kombinaci s tmavým toustovým chlebem a obřím hrnkem zeleného čaje s citrónem to byla opravdová mňamka.


Od maminky jsem včera k narozeninám dostala naprosto dokonalý obří hrnek a od tatínka růžičku.


Jakoby od obou jsem pak dostala permici do posilovny na 20 volných vstupů! Nejspíš hned v úterý jí zajdu poprvé využít:)

Dnes se tedy bude konat rodinná oslava. Včera jsme s mamkou připravovaly jen maso. Tolik masa pohromadě jsem snad nikdy neviděla, speciálně u nás doma, když maso míváme maximálně jednou za ten týden:D Ale aspoň je jasné, že večeřet dnes budu buď kuřecí steak anebo steak z tuňáka s tunou zeleniny. Babička mi přiveze tvarohový dort, co jsem s ní pekla. Pizzy s mamkou asi budeme dělat dnes, pokud si to nerozmyslela:D


Jsou v něm ještě schované meruňky a banán, na vrchu bude hroznové víno a ořechy. Finální verzi vám taky vyfotím:)

Včera jsem si asi po dvou až třech týdnech dala rest day. Páteční posilovna dala nožkám zabrat a odpočinek jim asi neuškodil. Dnes, protože budu jíst asi trošku víc, než jsem zvyklá, cvičím Zuzku, ale ještě nevím, jakou. Napadlo mě spojit dva HIITy, ZCUT a ZWOW, ale nevím, jestli to moje nohy ustojí, pořád dost bolí:D

Na oslavě budu všechny ty dobroty fotit a pak se vám s nimi určitě pochlubím:)

Krásnou neděli:)

9 komentářů:

  1. "nechutnalo nijak" :D hmm, asi tak - a quacamole je lákavé, a ten hrnek je fakt dokonalý :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak když 'mělo být hnusný, až nepoživatelný', tak to bylo příjemný překvápko!:D děkuju:)

      Vymazat
  2. tak fajn, dokopala jsi mě to avokádo konečně vyzkoušet :D jak vyrazíme na nákup, koupím si ho co nejdřív! :D
    tééda, za tři týdny? "rest days" jsou potřeba mnohem častěji zlato ;) :) taky jsem je napřed moc nevedla, ale teď je mám každý týden jednou, občas i dokonce dvakrát a nic mi není, naopak svalíky dostávají prostor pro růst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ho vyzkoušej, je moc dobré!:D ano ano, já vím, odpočívat moc neumím.. ale mám nové předsevzetí, že chci resty zařazovat častěji, tak snad mi to hlavička dovolí:D

      Vymazat
  3. Děkuji za vyplnění dotazníku ;) já dělala z avokáda akorát takovou tu kakaovou pastu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš za co:) o kakaové pastě jsem neslyšela, jdu pátrat na internetu:)

      Vymazat
  4. Teda obdiv:D já když můžu, tak mi nedělá problém spát až do 10! Na druhou stranu ale usínám kolem 1..:D
    Avokádo se zkrátka musí umět připravit, jinak je bez chuti no:)
    Zkusíš ten můj recept?:) doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě unavená vždycky už kolem desáté..:D teď se divím, že jsem ještě neusla!:D

      Vymazat
  5. Já si avokádo občas koupím, takhle samotné ho moc nemusím, když už, tak si ho dám třeba na chleba :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)