úterý 25. června 2013

Konec sacharidových vln + ZWOW #60 + dotazník

Zdravím:)

Po dvou měsících jsem se naštvala a dávám vlnám sbohem!! Ne, tak horké to není, prostě po dvou měsících už by se mělo přestat vlnit:) Nedokážu popsat svou úlevu, konečně je konec té křeče, přesnosti na gram a toho neskutečného odpírání. V posledních dnech mi to bylo ještě víc líto, právě kvůli ovoci - jahody, třešně.. Tak snad mě teď normální strava nezradí a nepřiberu.

A mé zhodnocení? Když jsem končila s hladověním /březen/, měla jsem tak měsíc všelijakého stravování, hlavně přejídání a pak se pustila do vln. Změny váhy proto nemám, váha se furt pohybuje okolo 61-63kg. Snažím se zůstat klidná, že sice to není moje původně vysněná váha /52, haha/, ale postava se mění k lepšímu. Určitě na sobě vidím velký pokrok z hlediska nárůstu svalové hmoty, ale na tom možná bude mít vinu i posilovna, kde podávám stále lepší a lepší výsledky:) Hodně jste se mě ještě ptali na únavu, tu jsem nepociťovala vůbec:)

po
před


Můj další odcvičený ZWOW. I toto video mi přišlo jako jedno z těch lehčích. Nevím, jestli si je vybírám nějak podvědomě anebo už jsem fakt tak cvičebně vyspělá..:D Spíš ta první varianta:D


10 Weighted squat twists
10 Cross leg push-ups
15/15 Cross body kicks
10 Four point punches with dumbells
10 Jumps over bench

3 rounds for time

Můj čas: 9:15

A teď už k dotazníku, který jsem našla na blogu Strawberry cookie a dovolila si ho půjčit, protože mě zaujal. O:)

1. Kardio nebo posilování?
Určitě posilování, kardio nesnáším! V poslední době jsem si hodně oblíbila HIITy, kombinace obojího.

2. Jillian Michaels nebo Bob Harper?
Přiznám se, Bob mě zaujal hlavně vzhledem, ale zkoušela jsem od něj jen jógu, na víc si netroufám:D Takže asi vítězí Jillian.

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina?
Mražený jogurt neznám, ale zrmzlinu můžu jen v horkých dnech.

4. Trénink: horní nebo dolní část těla?
Radši mám horní, je to pro mě větší výzva.

5. Lunges nebo dřepy?
Dřepy.

6. Sladké nebo slané?
Určitě sladké, toho bych se ujedla!:D

7. Jóga nebo pilates?
Těžká volba.. Ale jóga.


8. Nike nebo Adidas?
Neřeším:)

9. Fitko nebo fitness doma?
Posilovací workouty v posilovně, HIITy radši doma.

10. Vařená nebo grilovaná zelenina?
Syrová:D Ale když to musí být, tak grilovaná.

11. Burpees nebo push-ups?
Budu divná, ale burpees:D Díky burpee challenge jsem si je docela oblíbila.


12. Těstoviny nebo rýže?
Rýže k masu, těstoviny se zeleninou a sýru. Nedokážu si vybrat.

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla?
S prášky nemám zkušenost, takže čerpám z přírody:D

14. Nejoblíbenější věc na cvičení?
Moje zelené fosforeskující tílko a činky.

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsem začla s fitness?
Dřív jsem cvičila jen po večerech, asi dvě série posilování na břicho. Nejdýl mi to vydrželo dva týdny, pak jsem byla už 'moc unavená a chtěla jít spát':D

16. Nejoblíbenější svačinka?
Tvaroh s jablkem nebo jiným ovocem a ořechy.

17. Nejoblíbenější snídaně?
Banánovotvarohová ovesná kaše s kokosem anebo v poslední době ovocné smoothies.


18. Zdravé jídlo, které nesnesu?
Napadají mě jen fazole, ale jsem v jídle hrozně vybíravá, takže by to byl dlouhý seznam:D

19. Jakou hudbu poslouchám při cvičení?
Při HIITech většinou žádnou, při videích od Jillian její přidanou hudbu a při běhu nakopávačky z Evropy 2 a z Óčka:D

20. Cvik, který nerada dělám?
Všechno v planku, nejde mi. Proto ta plank challenge.

21. Cvičím 30 nebo 60 min?
30 nebo méně:)

22. Kolikrát týdně?
Šestkrát až sedmkrát.

23. Oblíbená polévka?
Vývary, mrkvová, květáková, slepičí..

24. Nej ovoce a zelenina?
Ovoce všechno - banány, jahody, jablka, broskve.. Zelenina taky skoro všechny, hlavně rajčata, papriky, meloun, květák, mrkev..

25. Ryba nebo kuře?
Obojí:)

Večer jdu do posilovny, dnes poprvé samostatný trénink na vrchní část těla. Jsem trošku nervózní, je to moje premiéra:D Zatím jsem dávala fullbody anebo jen spodní část, která se mi fakt povedla, zbytky bolesti od soboty cítím ještě dnes:D

Na závěr, má skvělá svačinka - bílý jogurt, jablko, slunečnicová semínka a lžička tekuté domácí čokolády.

Přeji krásný zbytek dne!

23 komentářů:

  1. Nevěděla jsem, že jsi vlnila 2 měsíce :D pokud vím tak se doporučuje spíš kratší vlnění a to 14-21 dní.. Jinak máš krásnou postavu!
    Já si teď připadám jako líný prase, ale nemůžu cvičit nemocná, musím se uzdravit a to hned! Za 3 dny se jede k moři, achjo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezdá se to, ale byly to dva měsíce:D sice asi s týdenní pauzou, kdy jsem chtěla přestat počítat i kalorie, ale to se zvrtlo a já přibrala, takže jsem se k tomu zas vrátila. děkuju za pochválení, ale pořád je hoodně co zlepšovat.
      brzo se uzdrav, být nemocná na dovolené je škoda:( já mám do odletu ještě 11 dní, takže snad se sebou ještě nějak hnu. jako líný prase si nepřipadej, jsi nemocná a potřebuješ si odpočinout!

      Vymazat
  2. čágo:-* ty vlny bych potřebovala, ale to není nic pro mě:D normální strava tě skrze pohyb zradit nemůže! :) a fotky se mi líbí obě
    se Zuzi jsem stále cvičila jen párkrát :D no joo..
    taky mám radši posilování, a mražené jogurty určo zkus - smíchej je s ovocem a máš domácí zmrzku:)
    vařená nebo grilovaná? syrová :D:D:D já mám ráda všechnu! a mezi těstovinami a rýží si taky nedokážu vybrat:)
    díkybohu už snesu všechno jídlo! :) ale před změnou stylu jsem toho hodně nepozřela (špenát, luštěniny, ryby, vločky)
    plank mi nevadí, ale naboku jej nedávám :) a taky cvičím míň než 30 minut většinou
    v posilce si to užij s závěr je booží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, teď jen doufám, že nepřiberu tučík zpátky, to bych asi nadšená moc nebyla, po těhle dvou měsících:D myslím, že každý to může zvládnout:)

      Vymazat
  3. Já bych vlnění asi nedala:) Protože je to zase nějaké počítání, omezování..a to moc nepodporuju:D ale jestli ti to pomohlo dát se do kupy po přejídání/hladovkách..je to jedině dobře!:)
    postava super, jen tak dál:)
    tenhle Zwow mě docela bavil, ale taky mi přišel lehčí..ale vim, že byl jeden Zwow, u kterýho jsem fakt ke konci doslova nemohla a po posledním cviku jenom spadla na zem :D zkusim ho najít, jsem padavka a víckrát jsem se do něho nepouštěla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlnění by zvládl podle mě každý, chce to jen milion počítání a omezování, jak ty píšeš. samozřejmě, komu by hubnout a tvarovat šlo i bez vln, směle do toho:D
      děkuju, pořád je co zlepšovat:)
      já se zřítila na zem po ZWOWu#15. ráda přijmu tipy na nějaké další, které spojí za to vyzkoušet:)

      Vymazat
  4. ty vlny se mi nikdy nelíbily a docela tě obdivuju, že ti to vydrželo 2 měsíce, jábych z toho asi umřela... Hele, tvoje váha, je naprosto ideální k tvojí výšce, tak toho pořád nech s tou 52...

    Jo, ZCUT W#2 je docela nářez, v půlce těch high knees to plank jsem Zuzku proklínala. Dneska už mám odcvičeno i Les Mills, ale nevybrala jsem si asi nejlepší dobu no :-( Uvidím jak to bude do budoucna, každopádně, když Les Mills nedocvičím teď, tak potom od září, jak skončím Zuzku, začnu Les Mills a budu přidávám ZWOW zase.

    Ten dotazník je dost dobrej, asi si ho půjčím taky do večerního článku ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně přišly ze začátku jako dobrý nápad, ale všeho s mírou:D děkuju:)
      taky jsem zuzku proklínala, nadávala, řvala..:D ale těch 60 burpees jsem si pak odškrtla ve svým restu ještě z burpee challenge, takže jsem jína konci workoutu hezky mile poěkovala:D na to les mills se jdu podívat, docela se mi trailer líbil. nemusíš se držet jen zuzky, můžeš to kombinovat:)
      určitě si ho půjč, bude zajímavé číst to u ostatních:)

      Vymazat
  5. Jsi šikovná, sacharidové vlny rozhodně vyžadují jistou sebekázeň, za to máš můj obdiv :) Já se svěřím do péče klasického "clean eating", to by mělo stačit :D
    Dotazník je zajímavý, ve spoustě odpovědí se shodneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, odpírání bylo fakt hodně. nejvíc mi trhalo srdce koukat na všechny ty krásné fotky, kde slečny snídají kaše s ovocem..:D do clean eating se teď tak nějak pustím taky, snad mi to pomůže se ještě víc vytvarovat:)

      Vymazat
  6. Tyjo, ae změny jsou, i když né na váze, tak na oko určitě! :))
    Pěkně se ti vyrýsovalo břicho! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) ikdyž menší váhový úbytekl by mi taky nevadil:D

      Vymazat
  7. jo a doporučuju ZWOW 31 - po tom jsem měla fakt dost a 14 - je zaměřený na ruce, vypadal celkem lehce ale zdání klame :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za tipy, hned jak bude šance, vyzkouším je:) pamatuju si, že 31 jsem někdy kdysi dávno cvičila, ale to jsem ještě nedávala ty competition burpees po dvaceti, ale jen po deseti, protože jsem to prostě nedokázala a byla jsem zesláblá:D

      Vymazat
  8. Výborné výsledky vln, je vidět, žes to nešulila! :) Super dotazník, moc mě bavilo ho číst! :) A nechápu, že nemáš ráda fazole, zbožňuju je :D Ať to jde v posilovně, držím palce!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc:) ale čas od času jsem je taky ošulila:D na psychiku to byl docela nápor. já popravdě fazole snad nikdy neochutnala:D:D už od malička je z každého jídla vybírám a dávám na stranu..:D možná bych jim mohla dát šanci:)

      Vymazat
    2. já k nim měla úplně stejný přístup...doma jsme je právě nikdy nedělali a v škole, když byl párek s fazolemi v rajčatové omáčce, tak jsem se jich štítila :D začala jsem je mít ráda díky mexické kuchyni a teď je můžu jakkoliv :D

      Vymazat
  9. Máš krásnou postavu :) Ta vlna je zajímavá, ale já bych to asi nevydržela. Obdivuji tě, že jsi to zvládla. Musí to být teď úžasný pocit :)
    Dotazník je super. Už jsem dlouho (4 dny) neměla smoothie :D Udělala jsi mi na něj chutě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) teď se cítím dobře, ale ten konec už byl vážně kvůli psychickému vyčerpání:D

      Vymazat
  10. Ten dotazník je žůůžo :D.. čoveče Ellie moje drahá :D z tebe je normální kulturista !! :D .. no way just kidding :) :D ... Ale mega změna hej :D.. nejvíc mi spadla brada na zem :).. si neskutečná šikulka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju broučo!:) pořád je ale hoodně co zlepšovat:D

      Vymazat
  11. boží postava! :) fakt nádhera, teď už jen zbývá čekat na dovolenou ať můžeš ukázat na obdiv svoje supr bříško :)
    dost tě obdivuju, že sji vůbec neujela nebo tak, to já bych to určitě nevydržela.. a hlavně si nedokážu představit, jak bych to zvládala třeba během těch dvou měsíců na různých oslavách, rodinných obědech a tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, ale pořád je hodně co zlepšovat:)
      ale nee, to víš, že jsem taky ujela!!:D nejvíc mě žralo, když jsem přesáhla třeba o tři gramy, to už jsem brala jako selhání. kvůli oslavám a podobnému jsem si vždycky naplánovala rozvrh tak, aby mi vyšel vysoký počet sacharidů a bylo to:) jak jsem měla limit, většinou mi nedělalo problém se ovládat:D

      Vymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)