pátek 14. června 2013

Jak jsem poprvé cvičila s Maruškou..

Pěkný den:)

Nebudu zbytečně okecávat, o co v tomto článku půjde, všem to podle nadpisu musí být jasné:D

O Marušce a jejím cvičení jsem poprvé četla u Anife. Tenkrát jsem netušila, o co jde, ale když se její jméno objevilo i na blogu Doni-Gisele, rozhodla jsem se trošku zapátrat a zjistit, co to vlastně je..




Ve zkratce. Server rutina se řídí heslem Cvičte v pohodlí domova. Najdete na něm hromady cvičích workoutů, jak posilovacích, tak HIITů nebo core tréninků. Každý si zkrátka přijde na to své:) Zároveň má i poradenské forům a pár tipů ke stravování.

A jak jsem cvičila já? Jsem velmi nerozhodná, takže jsem rozklikla hned ten nejnovější a na první pohled mě zaujal. Už jen proto, že včera v posilovně jsem dala zabrat nohám a tato sestavička byla zaměřena spíš na ruce a bříško. Jmenoval se Nejsme žádný padavky a jeho název už sám od sebe nakopává dokázat si, že opravdu nejsme:D

Jedná se o 3 kola po čtyřech cvicích, z nichž se jeden všemi prolíná.



5x L-ponor
30x rotující záda
5x L-ponor
20x kyvadlová plaňka na jedné noze
5x L-ponor
10x kliky

Cvičení mě moc bavilo. Když jsem video shlédla poprvé, jen jsem si odfrkla, jaká to bude brnkačka, ale byla jsem zajímavě překvapena:D Možná je to ještě po včerejší posilovně, že se cítím slabší a unavenější, anebo je to vážně docela náročné. Čas jsem si neměřila, protože mě to stresuje, ale Maruška píše, že je sestava na + - 30 minutek.

Omlouvám se za neprofesionálnost, co se týče videa, za každou cenu se rozhodlo, že mi sem nepůjde dát. Jedná se o instruktáž a vysvětlení cviků.

Tak vstávat a cvičit!:)

5 komentářů:

  1. Něco jako Zwow's :) Určitě někdy vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem Marušce dlouho nevěnovala pozornost i přesto, že jsem věděla kdo je a co dělá. Po vyzkoušení prvního HIITu jsem ale byla nadšená, cvičila se mí s ní pěkně a její workouty jsou podle mě dobře sestavené. Určitě zkus Kapky potu stékají - ten je super, ne Rýsujeme svaly s intervaly - sice bez činek, ale taky pěkný.

    OdpovědětVymazat
  3. s Maruškou už jsem taky párkrát cvičila, je to hodně podobné jako Zuzčiny zwow, akorát teda Maruška to má co jsem si všimla většinou rozdělený na intervaly cvičení a odpočinku, kdežto Zuzka má zas většinou jen daný počet kol, které se musí zvládnout :)
    jinak taky jsem hrozně nerozhodná :D

    OdpovědětVymazat
  4. Maruška je dračice!
    Začala jsem s ní teď cvičit častěji a moc si to užívám. :))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)