středa 5. června 2013

Jak jsem docvičila Body Revolution..

Ano, ten den je tady!

Na začátku jsem pochybovala.. Přeci jen, je to tříměsíční program a zatím žádný od Jillian jsem nedocvičila do konce. Bála jsem se, že to vzdám, ale upřímně, ani jednou mě to nenapadlo!

Nebudu tu psát, co to je nebo jakým systémem se BR cvičí, to už spousta zdravě žijících a cvičích slečen na své stránky psala.

Body Revolution mě nadchlo. Jillian se mi trošku zprotivila těmi jejími předchozími většinou velmi stereotypními programy, ale tento mě vážně chytnul a až do konce nepustil. Pokaždé jsem se na cvičení velmi těšila a náležitě si ho užívala. Asi jen třikrát, čtyřikrát se stalo, že se mi cvičilo špatně, ale to hážu na vinu špatnému jídelníčku ten den. Cvičení jsem poctivě dodržovala, restdays jsem si dělala podle sebe, ale nebyl víc jak jeden týdně.

Jediné, co bych vytkla, bylo pár cviků, co nemám ráda, ale to jsou problémy jen moje, ostatním by vadit nemusely:D Také v posledních dvou týdnech jsem neměla ráda Cardio 3. Naopak mými neoblíbenějšími workouty byla celá phase 1, pak workout 6, 8, 10, 11 a 12. Jak vidíte, skoro všechny mě velmi bavily a cvičení vždy uteklo jako voda.

A mé pokroky? Vzhledem k tomu, že jsem toto cvičení využila k tomu, abych se naučila jíst víc, váhové rozdíly moc nemám. Spíše se celkově cítím silnější a svalnatější:D To dokonce i na pohled. Můj biceps už není vyfouklý balónek a moje nohy nejsou skinny-fat. Mé svaly trpěly, když jsem hladověla, tak si je přeci musím nějak dostat zpět!:D A že teď jsem přesvědčená, že je opravdu chci! Také vidím velký pokrok na bříšku, /pokud teda není nafouklé z jídla/, nějaký ten malý six-pack tam někde bude:D Samozřejmě je ještě co zlepšovat a já rozhodně cvičit nepřestávám!

Co teď tedy mám v plánu.. Ať chci nebo ne, nejlepším rýsovacícm cvičením jsou HIITy. Ikdyž je nemám ráda, protože do nich jdu vždy se strachem, že to nezvládnu, zkusím jim přijít na chuť. O všem vás budu pravidelně informovat:) Ráda bych do svého cvičení zapojila i Insanity nebo se vrátila k oblíbeným videím z BR. A ještě jedna žhavá info..:D Plánuju jít do posilovny! Hrozně se bojím a jsem nervózní, takže každý tip a radu přijmu s otevřenou náručí, ikdyž už dva dny nedělám nic jiného, než gůgluju, jak to tam vlastně chodí:D

Doufám, že máte také sluníčko! Užívejte zbytek dne:)

6 komentářů:

  1. Tyjo, celé Body revolution bych asi nezvládla, taaak dlouhý program :D té posilovny se fakt neboj :)) Přijdeš, zaplatíš, dostaneš zámeček od skřínky v šatně, převlékneš se a hupsneš na cvičení! :D Nikdo tě nebude studovat, že jsi nová nebo nezkušená, každý má dost práce sám se sebou - to poznáš potom taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju!:)
    Fitko je nejelpší! Vůbec se toho neboj:) A neboj se váh;)

    OdpovědětVymazat
  3. Posilky jsou hrozně fajn :D.. já tam chodila přes zimu párkrát :D ... a jinak ty mě snad jednou donutíš tu Jillian fakt cvičit :D.. ale stejnak mám názor že Shaun je větší ňuňu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Navnadila jsi mě k tomu a možná se do toho taky o prázdninách dám... uvidím :) a doplňující otázka... co všechno za náčiní k Body Revolution je potřeba?

    OdpovědětVymazat
  5. Ty Hiity mi pořád přijdou hrozně náročný. To tě teda obdivuju, že se na ně dáš

    OdpovědětVymazat
  6. BR zní vážně skvěle, ale nevím jestli by mě to bavilo ;) Je fajn, když se na cvičení těšíš a že tě to tak bavilo :) taky se chci cítit svalnatější! :D ale hlavně se chci cítit hubenější :P .. Tak doufám, že si HIITy oblíbíš a pomůžou ti pěkně se vyrýsovat :) .. do posilky jsem chodila občas před rokem, ale nejsou na to penízky :D ... Já od pondělí začínám s TurboFire a tam je taky HIIT cvičení, jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)