pátek 21. června 2013

Jak jsem dělala své druhé smoothie a totálně si ho zamilovala + ZWOW #44

Ahoj!:)

Myslím, že dneska bylo naprosto ideální počasí. Teplo, sluníčko, větřík..:) A taky jsem si všimla, že každý můj první odstavec článku, je o počasí, haha:D


po včerejší bouřce

Dnes už jsem do školy zamířila, ale bylo to fakt zbytečné. Nic se tam už nedělá. Příští týden se učíme podle rozvrhu už prý jen pondělí a uterý, ve středu máme procházku na zmrzlinu a ve čtvrtek se uklízí. Myslím, že mě tam celý týden nikdo neuvidí:D

Snídala jsem opět smoothie, protože mi včera moc chutnalo a po ráno mě skvěle nakoplo do dne. Jahod mám zmražených ještě pár, zatím u nás žádné nevyrostly:( Za to třešně už se tváří, že budou brzo ke sklízení:)


Smoothie jsem dnes udělala z jahod, banánu, mléka, jogurtu a lžíce tvarohu. Byla to fakt lahoda!! Z čeho máte milkshake nejradši vy?


A teď už k mému dalšímu odzkoušenému ZWOWu. Tenhle jsem kdysi zkoušela jako první, vyvolalo to ve mně trošičku nostalgie, začátečníkům ho proto určitě doporučuji.


15 Squat jumps
10 Leg lift burpee
15/15 Woodchop lunge
20 Twisted sit-ups

Můj čas: 8:26

Jedno z mého pohledu lehčí cvičení, ale nemyslete si, že se u něj nezapotíte. Pff, hned jsem pak letěla do sprchy:D Zuzku jsem předběhla o cca 3 minuty:)

Na závěr, fotka mého vypouklého bříška.. Foceno uprostřed dne.



Užívejte pátku!:)

23 komentářů:

  1. My v pondeli mame 4 hodiny a v utery středu jedem na výlet a ve čtvrtek zase 4 hodky :D :D :D taky se nmi nechce, ale nechci ani bulat! :D Smoothie jsem jednou zkoušela z avokáda, banánu, jogurtu a avokádového másla :D :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já už do školy nemusííím, heeč:D (od začátku červnaa)
    Ty smoothie jsou tak malé, protože je dělám jenom čistě ovocné, tak tolik nenabydou:) mám to zkrátka místo jezení ovoce, tak ho rozmixuju:)

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí nás všechny ovlivňuje, je jasné, že o něm píšeme :D Je to zatím jev, který člověk neumí ovládat, haha :D
    Smoothie je výborné, co? My jahůdky máme, ale ne po kilech, bohužel :D Chtěla bych o víkendu na sběr jahod, tak uvidíme, jestli někoho přemluvím. Když ne, udělám si výletík na kole s košíčkem. Třešně zase nemáme my, taky je mam ráda. ZWOW 44 byl taky můj první a měla jsem z něho takové smíšené pocity, ale pak se to rozjelo a poznala jsem kouzlo hiitů. Čas máš pěkný. Na mě je ale docela krátký tenhle, takže jsem si ho dřív dost často zdvojovala, to pak bylo výživnější :D
    A na fotce - jsi krásná. Jak už jsem ti psala, je vidět, že máš pevnou sportovní rýsující se postavu, to je pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné bříško :) a asi ti střelím.. prej ropláclé bříško a hrozná stehna ani mít nemůžeš, když máš skoro 180 cm a váhu kolem 60 nebo kolik, takže klid jo? :P a jak jde vůbec vlnění? Pozoruješ nějaký změny na sobě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bříško je tady zrovna docela velké, ale uklidňuju se, že je to po obědě:D měřím cca 177-8cm a váha se nejčastěji pohybuje kolem 62kg. jsem z toho docela nervózní, zdá se mi to moc..:D
      vlnění bych řekla, že mi prospívá. vidím obrovské pokroky na rukou, dost jsem shodila i pneu kolem bříška. ve dnech s nízkým počtem sacharidů se cítím úplně skvěle a přijde mi, že mám tělo jak modelka:D:D dost mě mrzí, že je s přestávkou držím už měsíc a půl a blíží se to ke konci, protože to není dlouhodobé. zároveň se těším na svobodu, ovoce, zeleninu, kafe s mlékem..:D ale určitě doporučuju!

      Vymazat
    2. Já si myslím, že je to úplně ideální váha na tvojí výšku :) no já chci držet 2 týdenní vlnu o prázdninách, ale bojím se, že to nevydržím - poruším a přežeru se nebo tak něco :D to jsem četla, že pak spíš váha může jít hezky nahoru tak nevím.. ale kousnu se :)

      Vymazat
    3. pravdu asi máš, nadváhou pořád ještě asi netrpím:D zbytky anorektického myšlení..:(
      ono se toho o vlnách píše dost, ale každému to sedne jinak. já vidím pokroky, ikdyž jsem neomezila tuky tolik, jako vlny doporučují, tělo se mi mění i tak:) nemysli si, že jsem všechny dny měla perfektní, taky jsem to kolikrát zvorala:D určitě to půjde, uvidíš, jak ti to sedne a třeba budeš mít tak dobrý pocit jako já. určitě se mi pak pochlub:)

      Vymazat
    4. taky nemám v plánu ty vlny dělat jak by se fakt měly, bílý jogurt bych si klidně dala a tuky taky nějak extra neomezovala :D no uvidíme :)

      Vymazat
    5. a nadváhou rozhodně netrpíš! :D ale znám to.. :) i když třeba lidi říkají, že máš dobrou postavu, tak prostě nebudeš spokojená dokud nezmizí ten špek co vidíš ty sama :D znám to moc dobře :D

      Vymazat
  5. tak to seš dobrá :D taky jsem si to myslela, ale opak je pravdou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, děkuji moc :-)

    A tréninky bohužel nijak popsat nejdou, mění se mi týden co týden. Jediné v čem byla změna na trénincích je právě to, že před posilovnou, kterou mám napsanou, chodím stroje (rotační, 2x stroje na břicho, předkopávání, zakopávání, na zadek) a chodím 6 kol po 10-ti opakování. A tohle chodívám 2x týdně...

    OdpovědětVymazat
  7. páni ty máš teda krásnou postavičku :) sluší ti to moc :)
    zwow 44 jsem ještě nezkoušela :) ty joo vy jste měli včera u vás bouřku? :D bože co bych za to dala kdyby tady aspoň trochu sprchlo :D ale snad se dočkám :)

    OdpovědětVymazat
  8. určitě bodyrock aspoň zkoukni a pak se rozhodni, jsou tam fakt supr cvičení :) akorát mi trochu vadí, že to tam není nahrané celé, ale jen tak sestříhené ty cviky, protože ráda cvičím zároveň se zuzkou a pak ji předháním, asi mě to nějak motivuje nebo co :D
    no hele ten jogurt jsem právě doma mražený moc nevychytala zatím, právě proto mi vadí že se u násneprodává, protože takovou konzistenci jako je ten kupovaný asi v mražáku neuděláš, mají na to spešl stroje jak na točenou zmrzlinu :( :D ale já to párkrát zkoušela tak na 2 hoďky myslím a mezitím jsem to vždycky jednou za čas promíchala, aby se moc netvořily takové ty zmrzlé hrudky..

    OdpovědětVymazat
  9. Počasí je teď často řešené, když se pořád tak mění :D Smoothie vypadá skvěle, já jsem si dneska dělala polozmrzlinu (mražené ovoce rozmixované s tvarohem) :) A postavičku máš pěknou, takové břicho mám snad jenom ráno :D

    OdpovědětVymazat
  10. V pohodě, neobtěžuješ ;-) Jsem ráda, že někdo chce s sebou něco dělat ;-) A rozhodně by to mohlo stačit, ale možná bys mohla i častěji než 2 týdně ;-) Já mimo to mm ještě jiný tréninky, kde běhám (vytrvalost, sprint), dělám odrazy a hážu medicimbalama...je toho opravdu veliká spousta, ale to je už pro vrcholový trénink v nějakém sportu, myslím, že na rýsování a pěknou postavu tolik makat nemusíš ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. že bych taky zkusila :D
    zní to zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásnou postavu, tak už nech těch provokativních stížností! :)) A moc závidím ty třešně, my je máme letos neopylené,takže asi nic :(

    OdpovědětVymazat
  13. Na zralé třešničky už se také moc těším. Zatím tady rvu i ty ne úplně rudé. :D
    ZWOW # 44 jsem ještě necvičila, a to už jich mám pěknou řádku za sebou. :))
    Postavičku máš jak ze žurnálu. Fakt moc krásná! :))
    Jinak s tím bicákem ti naprosto rozumím, taky se mi ten můj levý zná menší. :D

    OdpovědětVymazat
  14. smoothie mám ráda jako ty :) tvé fotky jsou supr! a ju, barva je moje :)

    OdpovědětVymazat
  15. s jogurtem? jakože si děláš dresing ? :)ten bicáček je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  16. na smoothie si ujížím a postavička dobrá

    OdpovědětVymazat
  17. Ufff...jsem unavená jen ten cvičební plán čtu.:D Máš krásnou postavu a skromný bicáček? Co já bych dala za jakýkoliv bicáček.:D

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem si včera udělala smoothie zase :D A nám na zahrádce naštěstí jahody rostou, a jak o závod! A pár třešní taky (na mladém stromečku)

    Máš opravdu moc hezkou postavu!!! :) krásně ploché bříško!!!!

    Aňul

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)