pátek 28. června 2013

Den plný experimentů

Hezký den!

Jak se dnes máte?
Já cítím mírnou nervozitu, přeci jen bude nezvyk dva měsíce na školu absolutně zapomenout. Ale né, že bych se netěšila! Jen mě štve počasí, tak snad je trošku léto už ne:(

Ve včerejším článku jsem se už zmínila, že dnešní článek bude trošku neobvyklý. Hlavní téma - viz. nadpis:D

Včera jsem vstala docela pozdě /cca 8:00:D/ a nevěděla, co na snídani. Tak jsem chvíli projížděla instagram a dostala jsem skvělý nápad. Parfait! Nikdy jsem ho nedělala, je děsně jednoduchý a vypadá božsky! Tak jsem se vypravila do zahrádky, natrhala čerstvé jahody a třešně a začla vrstvit skleničku:)


Nechala jsem slehnout a šla se vrhnout na cvičení. Od Zuzky jsem si dnes musela dát pauzu, jsem bolavá ještě z posilovny a včerejší 10min AMRAP ZCUT w#4 mi dal také docela zabrat. A zrovna asi před týdnem jsem si stáhla NTC, o kterém pořád básní B*. Tak proč to nezkusit, že? Vybrala jsem si workout na 30min, Body remix a musím říct, pěkně jsem se zapotila. Moc mě to bavilo, takže těmto cvičením dám větší prostor ve svém workout planu, který jsem opět zprovoznila i zde na blogu:)



A co na oběd? V lednici jsem měla ještě čočku, ale tu už jsem jedla dva dny předtím, tak se mi do ní znovu nechtělo. Pak jsem si vzpomněla, že přeci naše milá Rozinka nedávno přidávala recept na skvělou polentovou pizzu. Ingredience jsem měla, tak rychle do toho!

Použila jsem 40g polenty, vejce, lžičku olivového oleje /palmový mi zatuhl:(/, 150g rajčat, 100g cukety, plátek sýra a koření pro pizzy a oregano. Sice to jako pizza moc nevypadalo, ale i tak to bylo výborné!


Odpoledne jsem jela k babičce. Protože se mi blíží narozeniny, rozhodly jsme se upéct nepečený piškotový dort s ovocem. Ten jsme dělaly ze čtyř 15% zakysaných smetan, polotučného tvarohu, trošičku cukru moučky /protože to nebudu jíst jen já/ a piškotů. Babička chtěla kompotavaný ananas a broskve, ale to jsem rychle zatrhla a vypravily jsme se nakoupit banány, jahody, meruňky a hroznové víno. Bohužel, fotit mě napadlo až v předposlední vrstvě:D


Ovocná vrstva pod jahodami je z již zmiňovaných banánů a meruněk, na úplný vršek přijde hroznové víno a ořechy. Úplně závěrečnou a finální verzi vám zveřejním později:)

K večeři jsem plánovala avokádové guacamole, ale při pečení dortu jsem se najedla až až. U babičky jsem si pak dala i večeři, uvařila mi mé milované špagety s máslem. A pak jsme si spolu trošku zamlsaly u Prostřena. Guacamole ukuchtím hned, jak bude příležitost, jsem zvědavá a zároveň nervózní z další nové potraviny.

Akorát jsem dosnídala další parfait, který sice už tak povedený na vzhled není, ale byl také výborný. S kiwim, banánem, nektarinkoua třešněmi. Po škole mířím do posilovny a odpoledne/večer/noc zakončujeme s kamarádkou na zahájení festivalu.


Přežijte poslední školní den a hurá - prázdniny jsou tu!

15 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, žes pizzu vyzkoušela, nezáleží přece na formě, ale chuti - a jsem ráda, že chutnala :) Tvůj workout plan budu určitě sledovat :) Tak ať se daří v posilovně :) A na jaký festival jedeš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta pizza byla vážně skvělá, už se těším, až si jí udělám zas!:) u nás ve městě je filmový festival:)

      Vymazat
  2. juu to v těch skleničkách musí bejt mňam mňam :D ... jinak dort mě asi taky čeká když budu mít ty narozeniny :D. .. Jinak dopředu všechno nejlepší Ellie moje drahá :) ... :D co se týče posilka doufám že nám dneska trenérka dá pořádně do těla, protože mi chybbí ten pocit rozbolavěnýho těla :D.. (no dobře nohy mě bolí ještě od včerejška :D) a jinak si užívej prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, taky ti dopředu přeju všechno nejlepší:P taky si užívej:)

      Vymazat
  3. NTC je super:) hodně se ti tam toho odemkne po odcvičených workoutech:) já dneska stahovala aplikace jako divá:D chtělo to něco nového a hlavně jsem si konečně přetáhla fotky, takže mám najednou hafec místa:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky vždycky stahuju aplikace jako blázen a pak ten mobil sotva běží:D v ntc pokročím snad dnes, na ty další workouty jsem zvědavá:)

      Vymazat
  4. že bych taky vyzkoušela NTC? :D já nevím, když to není podle videa a oni ti to tam vlastně ani neukazují ty cviky, ne? se bojím, že bych v průběhu cvičení nevěděla co cvičit, když by mi jen řekli název toho cviku :D :D
    tvoje snídaně jsou jedna lepší než druhá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus to, ty cviky tam jsou nahrané na krátká videa, chytneš se!:) za zkoušku nic nedáš:) děkujuu:)

      Vymazat
  5. NTC jsem jeden čas cvičila celkem dost, ale teď mě to nebaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda, já jsem z toho nadšená:D ale mě taky přešla třeba jillian a hrozně mě to mrzí:(

      Vymazat
  6. Parfait, to vypadá dobře, musím se to taky naučit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to jednoduché, určitě to zvládneš:D a ke všemu to skvěle vypadá i chutná!:)

      Vymazat
  7. Mňam, to jsou přímo letní dobroty, všechno! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)