pondělí 24. června 2013

Čokoláda

Krásný den:)

Jak jsem psala v závěru včerejšího článku, celý týden kromě pátku do školy nemířím. Co tam, když se tam akorát sedí, protože každá hodina je volná. Dneska jsem si tam akorát zajela pro své věci a pak až pro vysvědčení:)

Včera jsem vás informovala, že se pouštím do ZCUT od Zuzky. V komentářích se objevila žádost o odkaz na workout kalendář. Já sama jsem ho hrozně dlouho hledala, až jsem ho našla, ale podruhé už se mi odkazy nepodařilo nalézt. Takže jsem slíbila, že ho uveřejním sem:)



První workout ZCUTu jsem nakonec i přes své extra namožené nohy odcvičila už včera s časem 6:59. Dnes se vrhnu na ten druhý. Nožky bolí stále bohužel..:D

DOTAZ: Taková otázka pro mé čtenáře a jejich názory. Dumám nad tím už nějaký ten týden /přesněji jeden týden:D/.. Myslíte si, že jen s pomocí HIITů jde dosáhnout vysněné postavy? Že se vysoce intervalové tréninky nemusí ničím doplňovat a přeci jen budou výsledky? Názorů už pár mám, ale nevím, kterému věřit. Jeden říká, že ano, druhý, že ne a tak se to točí pořád dokola. Zuzka se svým ZCUTem slibuje velké změny již po krátké době, ale platí i pro ty, kteří nejsou ve cvičení začátečníky? Za všechny odpovědi a reakce budu ráda!

Včera jsem neměla, co dělat, jak už není, co se učit. Tak jsem se pustila do domácí čokolády podle Zrzunky. Ta měla olej kokosový, ale ten doma nemám, takže jsem použila svůj palmový, který poslední dobou používám do skoro všeho. I ve včerejších špagetách ho bylo pár kapek:D Kamča používala ingredience podle hrnečků, já si je bohužel musela odvážit a všechno přesně vypočítat, kvůli sacharidovým vlnám.

Ingredience: 85g palmový olej, 50g kakao, 80g med
Na jeden dílek tak vychází: 82kcal, 0,09 bílkovin, 5,9 sacharidů, 10,76 tuků

Směs jsem vylila do formiček na led a na dvě hodinky dala do mrazáku. Do pár kousků jsem přihodila oříšky - pekanové, lískové a mandle. Nevypadá to moc upraveně, z formičky jsem to pak dloubala nožem:D


Teď mě jen ještě napadlo, že jsem vám pořád nenapsala tu už několikrát slibovanou recenzi na mé nejoblíbenější proteinové tyčinky od Aminostaru, ani na 85g proteinovou tyčinku Excelent. Vím, že to není ideální strava, ale při svých 50g-dnech jsou pro mě skvělým doplňkem stravy. Taky připravuju článek o své prázdninové výzvě, o svých návštěvách posilovny a dotazník o mé maličkosti. Máte se na co těšit:)

Přežívejte poslední týden ve škole a mějte se fajn!

10 komentářů:

  1. Já HIITY doplňuju o přirozený sport-tzn. kolo,kolečkové brusle,squash..A ještě zvlášť posiluju zadek a bříško:) ale to jak to stíhám a jsem docela spokojená:) Vím,že do vysněné postavy daleko, ale kdyby se teď mé tělo přestalo měnit, nestěžovala bych si:)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že díky HIITům rozhodně lze dosáhnout skvělých výsledků, ale rozhodně bych je kombinovala s jiným druhem aktivity. ;)
    Domácí čokoládka vypadá senzačně. :P

    OdpovědětVymazat
  3. taky do školy nepáchnu! :D a myslím, že HIIT jsou supr, čokoška se ti povedla líp jak mě! :) na recenze se těším, žádnou z tyčinek neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já med jako malá nesnášela :D a guarana bude k sehnání minimálně na stránkách plevy (jinde netuším): http://www.pleva.cz/guarana-v-medu-pleva/88

      Vymazat
  4. Super kalendář :) a čokoláda vypadá skvěle :)
    Já nebyla ve škole minulý týden, ale teď už ten týden dojdu. Ale brácha je doma a jde až v pátek do školy :D

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem našla i na ten třetí měsíc. já si dám komplet 3 měsíce ;-) jinak jsem to pak včera nakonec našla xD.

    Ta čokoláda se ti povedla, fakt, vypadá krásně...

    Můj dnešní čas byl 8:32 a myslím si, že když ten HIIT trénink doplníš o nějaké cviky zvlášť, tak určitě dosáhneš super výsledků. Proto ho já doplňuju ještě o ty další věci, protože jinak necítím takový rapidní změny a ono co si budeme, ZCUT je celej bez nějakých činek, takže ono ani neuškodí, si mezi to dát nějaký ZWOW, který je celý s přídavnou zátěží ;-).

    OdpovědětVymazat
  6. https://www.zuzkalight.com/store/

    sjeď dolů pod ty možnosti koupě a tam jsou aj dokonce za ZShred, kterej by taky nebylo na škodu splašit na netu ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zcut je určitě supr, jdu o něm přečíst ten tvůj předchozí článek :) a jak ti čokoláda chutnala? :) určitě musí být yummy :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a stejnou otázku si taky pořád kladu.. fakt nevím, je jasné, že s obézním člověkem to asi udělá dost, ale to si myslím že zase každé cvičení a to třeba i nějaké lehké kardio.. takže fakt nevím
      je ale pravda, že Zuzka to má jen pomocí HIITů a má postavu krásnou, ale to bude asi i tím jejím maličkým příjmem a nítkým procentem tuku v těle...

      Vymazat
  8. Také jsem dneska doma, protože to je ve škole ztracené! ;)
    Čokoláda vypadá suporvě!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)