sobota 29. června 2013

29. 6. 2013

První prázdninový den je tu!!

Konečně, zasloužené volno je tu:) A trošku té sebestřednosti, dnes mám narozeniny!:D

Včera jsem se byla podívat na zahájení festivalu u nás ve městě. Byla jsem tam s kamarádkou, u které jsem pak i přespávala a musím říct, obě jsme si to moc užily! Potkaly jsme spoustu nových lidí, všichni byli šíleně milí, ohňostroj se také velmi povedl.. Na tento den budu pět ódy ještě dlouho:D

Ale teď už k dnešnímu dnu. Snídala jsem ještě u ní, mou oblíbenou kombinaci - bílý jogurt, jablko, skořice a ořechy nebo semínka podle chuti a možností. Dnes to byla loupaná slunečnice a goji.

Chci tu božskou misku!:D

Protože jsme vstaly asi v 10, dopolední svačinka se nekonala. Přijel pro mě taťka a jeli jsme nakoupit. Neodolala jsem broskvím a hroznovému vínu, takže ho zakomponuju do zítřejšího jídelníčku a už se moc těším!

K obědu jsem si udělala rychlovku na pánvi. Kuskus s rajčaty, cuketou a žlutou paprikou, ochucené oreganem.

Odpoledne hodlám s mamkou připravovat jídlo na zítřek. Abych přiblížila, bude u nás oslava mých a taťkových narozenin, ten je měl cca před týdnem. Bude tu celá moje rodina, všechny tetičky, všichni bratranci.. Prostě vážně všichni:D Chceme s mamkou dělat pizzy, pak připravit maso, nějaký ten dort, apod.. Zítra se se vším pochlubím:)

K večeři plánuju už konečně to avokádové guacamole. I report o něm čekejte v zítřejším článku!

Na závěr slibovaný recept na pečené kuře s fazolkami. Toto jídlo je velmi jednoduché, i já jsem ho zvládla sama:D

Pekáč jsem si vystlala rozmixovanými rajčaty s troškou protlaku. Na tu směs jsem položila kuřecí stehna, osolená a okořeněná. Myslím, že jsem použila oregano, ale nejsem si jistá:D Pekla jsem ve vyhřáté troubě na 180°. Po dvaceti minutách jsem pekáč vyndala a přidala do něj konzervu bílých fazolí. Pečeme dalších 20 min, popř. do té doby, dokud maso nebude hotové:) Jako přílohu jsem měla rýži.



Mějte se krásně!:)

11 komentářů:

  1. Krásné narozeniny Ellie! :) Zítřek si užij a pořádně to oslav :))

    OdpovědětVymazat
  2. jé to je dobrý, já měla narozky před dvouma dnama :D bylo ti 17? :) všechno nejlepšíí! :) a užij si pořádně oslavu se vším všudy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tobě taky všechno nejlepší:) jo, 17, už jsem stará koza:(:D

      Vymazat
  3. kus kus je nejlepší jídlo co z nám!! a v kombinaci s tím, cos k tomu přidala to vypadá kráásně ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě je výborný s jogurtem, nebo s tuňákem..:) mňamka!

      Vymazat
  4. riskni, vždyť je to ovoce :) ale vypeckuj si je! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí mám bezpecičkové:D tak já to teda zkusím:)

      Vymazat
  5. děkujíí :D :)
    tyjo já už si to nějak nepamatuju, s čím ta kaše byla přesně, ale myslím, že normálně vločky uvařené s vodou, přelité kefírovým mlékem a dvě kostičky hořké čokošky :) ale nevím, už si nejsem jistá :D
    a s hvězdičkami zas taková práce nebyla, šlo to celkem rychle vykrajovátkem na vánoční cukroví :D :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)