sobota 22. června 2013

22. 6. 2013 + ZWOW #32

Krásný den přeji!

Dnešek jsem si užila na maximum!!

Posnídala jsem meruňkové smoothie.


Pak jsem si odcvičila ZWOW #32. Byl kraťoučký a celkem snadný, ale to mi nevadilo, trošku mě bolelo břicho.


60 Side hops
10 Chair dips
10 Broad jumps
5 Thrusters
10 Russian Twists

3 rounds for time

Můj čas: 5:51

Obědvala jsem pečené kuře s fazolemi v protlaku na palmovém oleji s rýží. Vyčerpávající název:D




Po obědě jsem si dopřála šálek kávy, v mém nejmilejším hrnečku a svačinku - bílý jogurt, jablko a ořechy, tentokrát kešu.



Na závěr trošku sebestřednosti:D Mé břicho před odchodem do posilovny /vyjímečně se mi líbilo/, kde jsem si dneska pěkně dala zabrat a po hodince a půl jsem odcházela s pěkně bolavým tělíčkem.


Hezký zbytek soboty:)

7 komentářů:

  1. u vás v čajovně dělaj kuskus? :D jé meruňkový bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsem ještě neslyšela, aby se v čajovně i vařilo jídlo :) myslíš, že ti prozraděj výrobní tajemství? takhle by přišli o zákazníka přece (o tebe) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mé krásné se tak krásně daří! Jsem za tebe ráda, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. jenom 5 minutek?:) tak to si ho možná dám zítra před snídaní:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, meruňky bych si dala! Bohužel z obchodů jsou dost tvrdé a v okolí žádné pěstitele meruněk nemám...krásné papání a bříško :)

    OdpovědětVymazat
  6. meruňkové smoothie? to musím zkusit! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Meruňky já ráda, ovšem letos jsem ještě žádnou neměla. :))
    Russian twist zbožňuji! ♥
    Bříško je bezva a věřím tomu, že bude ještě víc, když teď tolik dřeš. ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)