středa 19. června 2013

19. 6. 2013 + ZWOW #3

Ani nevím, co a jak se to stalo:D. Kdo sleduje můj blog déle, tak ví, že HIITy moc nemusím. Stresuje mě stopování času, bojím se, že nezvládnu překonat sama sebe a má psychika tak pak trpí. Také nesnáším ten pocit, když si hrábnu na samotné dno, mívám pak tendence to vzdávat..

Včerejší večer jsem se trápila s žaludečními potíži. Dneska ráno ale jsem vstala s dobrou náladou. Sice mi nebylo nejlíp a můj žaludek se točil, ale i přes to, jsem si uvařila mojí nejoblíbenější snídani - kaši s banánem a tvarohem. K tomu jsem popíjela zázvorový čaj s citrónem /bohužel pytlíčkový, ale čerstvý bych také chtěla zkusit/, který bych v poslední době taky mohla pít pořád. Co mi náladu zvedlo ještě víc, byla maminka. Ta mě požádala, abych dneska zůstala doma, aby se mi zlepšilo bříško a abych dohlédla na dělníky, kteří nám opravují dlažbu před domem. Co víc si přát, než krásně strávený den doma!

Po snídani mi najednou prolétlo hlavou.. Vypíšu si ZWOWy a všechny je vyzkouším! Je to trošku bláznivý nápad, nemyslíte?:D Ale nevadí, je to výzva a ty jsem si v poslední době oblíbila. Proto jsem sehnala sešítek a pustila se do práce. Už u třetího jsem se zastavila, že se mi moc líbí a pustila se do něj.

ZWOW #3 

Split squat jumps
One leg lunge
Push-ups/Superman push-ups
Skaters

Můj čas: 10:30

Systém opakování je trošku jiný, než jsme zvyklí v posledních Zuzčiných ZWOWech. Jde o pyramidu 5-10-15-10-5 reps. Zapojují se většinou svaly na nohách, ale procvičíte krásně celé tělo. Většina hodnotí toto video jako jedno z těch lehčích, ale pro mě, jako pro začínající HIITerku  /:D/ ideální. Zapotila jsem se pěkně, nožky bolí. A přitom jediné co potřebujete, je podložka a činky, které můžete jednoduše nahradit PET-lahvemi:)

Pozn.: Opakování se vztahuje na každou nohu zvlášť.

Na závěr bych vás chtěla poprosit o radu. Blíží se mi narozeniny a babička mi každý rok dělá tvarohový nepečený dort s piškoty a ovocem. Teď, když vlním, mám to naplánované tak, aby mi nejvyšší počet sacharidů vyšel právě na mou rodinnou oslavu, ale myslíte, že je ten dort dobrý nápad? Nebo jakou jinou alternativu doporučujete?:)

Cvičili jste někdy tento ZWOW vy? Jaký máte čas?:)

14 komentářů:

  1. supr, gratuluju ke krásnýmu výsledku a hlavně k tomu, že jsi se překonala, to je skvělý :)
    taky se mi blíží narozeninky :D a taky přemýšlím nad dortem, sice sacharidové vlny nedržím, ale nechci mít medovník jako tomu bývalo vždycky :D takže asi pohledám nějaké receptíky no :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po tomto workoutu jsem nemohla chodit. :D
    Můj čas byl 15:21, a byl to můj 5. ZWOW, co jsem vyzkoušela. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zwow cvíčím už dlouho:) Ale časy si moc nezapisuju, většinou jsem stejně se Zuzkou nebo o minutku pomalejší a někdy jí i předběhnu, ale to je tím, že mám lehčí váhy než ona:)
    Jinak, jsou to přece tvoje narozky:) Tak si dej! Jeden kousek ti neublíží a babičcce uděláš radost:)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, to je skvělej nápad :) Vypsat si všechny ZWOW a všechny je vyzkoušet :D Možná, že do toho taky půjdu :) Ještě jsem nezkoušela ani jedno, tak proč rovnou nezkusit všechny? :D

    Přesně takový dort dělala v neděli mamka. Ooch, bylo to výborný. Já si myslím, že to bude v pohodě. Rozhodně lepší tohle než nějaký sachrův dort, marlenka apod. :D

    OdpovědětVymazat
  5. no tak já si myslím, že kousek by nás nezabil :) ale přecejen bych i ráda vyzkoušela něco nového, pro lepší pocit "homemade" než si to objednávat z cukrárny :D :D
    jinak mamka taky takový dělá, vždycky piškoty, tvaroh a nějaké to ovoce, přesně jak píšeš :) i když tvaroh teda myslím míchá i se smetanou nebo něčím takovým no :D

    OdpovědětVymazat
  6. jé děkuju, potěšila si mě :) ono není nutnost protein mít, ale jsou vážně dobré a i do receptů se báječně hodí, navíc po tréninku ideální sváča :) a už máš nějaký vyhlídnutý? :) tohle zwow bylo moje úplně první a přirostlo i k srdci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento ZWOW patří k mým oblíbeným :) Čas mám někde zapsaný, ale to bych ještě musela vědět kde :D
    Podobný dort doma taky děláváme a podle mě to není až taková katastrofa, aby sis jej na narozeniny nemohla dopřát ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, teď jsem si dívala na ZWOD 1 a umírám už při pohledu na to :D
    Jinak.. už jsem si připravila sešit, kde si budu vše zapisovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dny doma jsou někdy dobrý, ale někdy mám docela nůďo :D..Ale to bylo spíš dřív, teďka si vždycky najdu, co dělat - blogy, zapisování cvičení, cvičení, videa, časáky s recepty :)
    Zwowy určitě zkoušej, směle do toho! Nejlepší je na to mít deníček jako já a vyplňovat časy. Mám tam ale i jiné workouty a názvy videí - moc ráda si ho prohlížím a je super vidět, že mám lepší časwy než Zuzka a lepší časy než při první odzkoušení daného videa :) Tvůj zwow vypadá dobře, ale ještě jsem ho nezkoušela. Taky se koukni na videa z BodyRocku se Zuzkou, některá jsou dost dobrá.

    A ten dort si od babičky nech upéct znova, máš-li ho ráda a je to klasika :) myslím, že to tvým vlnám zrovna bude vyhovovat. Určitě bych nechtěla těžký máslový dort nebo cheesecake, pravé tiramisu a tak :D Já bych byla pro klasiku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. taky jsem musela cvičit poprvé za celou historii na dlaždicích v přízemí, protože jinak bych si to asi nedala:D v patře je nedýchatelno a ve sklepě pavouci:D

      Vymazat
    2. já 3 dny necvičila, protože se to fakt nedá :D v bytě máme dneska 28°C, větrák nevedeme :( :D

      Vymazat
  11. Tenhle ZWOW jsem necvičila, mám raději ty pozdější kolem Zwow 30-40 :) a určitě je super nápad naplánovat vysokosacharidovou vlnu na to mecheche, normálně se to tak dělá, když se hřeší o této dietě, navíc nezní nějak úplně nezdravě...ale známe babičky, ty to nešulí :D

    OdpovědětVymazat
  12. hele upřímně ti nemůžu říct, jestli se to vyplatí, musíš si sama říct jaký jsou pro a proti, ale zrovna ten co sis vybrala má opravdu dobré složení (ikdyž nevím, jestli to pro tebe nebudou vyhozené peníze, protože je docela drahý aneb značka dělá svoje, existuje i spousta jiných proteinů, které jsou dobré, ale levnější, já si třeba kupovala teď ten blend 6HR za tisícovku a je to 2,27 kg ;)) ale je to vážně na tobě :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)