sobota 11. května 2013

Kosmetický dotazník

Hezkou sobotu!

Jaký dnes máte den? U nás je docela hezky, akorát nálada je taková nějaká.. ehm, nijaká. Všechno mě bolí /proklínám workout 9+10 z Body Revolution!!/ , nic se mi nechce a to jsem plánovala, jak půjdu běhat. A taky bych dnes měla cvičit Cardio 3.. Když jsem na to včera koukala, tak mi běhal mráz po zádech, cítím, že nohy budou bolet hodně..:D

K jídlu mám dneska takový zajímavý přístup. Vlnění na sacharidech už moc nehlídám, prostě čím míň, tím líp. To ale uznávám, že také není nejlepší nápad a do hlavy jsem si nasadila myšlenku dělené stravy. Nemáte s tím někdo zkušenosti? 

Tak tedy uvidím, co s dneškem vymyslím, mám i dost učení. Ale zas nechci být za lenošku, co akorát sedí u počítače:D A teď už dotazník, který jsem zkopírovala od naší skvělé Kamči:)


Jo, pravda!!:D

1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Třikrát, ráno, po příchodu ze školy a večer.

2. Jakou máš pleť?
Skvěle se mastící, ale zároveň vysušenou. Hmm, skvělá kombinace:D

3. Který produkt momentálně používáš na odličení/čištění pleti?
Odličovací mléko od Nivei, pleťovou vodu od Astrid a tonikum od BC Cosmetics. Občas odličovač očních partií, také od Nivei.



4. Jaké máš ráda vůně?
Avril Lavigne - Black Star a Celine Dion.  - Sensational.

5. Jaký pleťový krém používáš?
Žádný a to je možná chyba.. O:)

6. Máš pihy?
Nemám a hrozně mě to mrzí..

7. Používáš oční krém?
Ne.

8. Jaký make-up momentálně používáš?
Miss Sporty.

9. Jaký máš barevný tón pleti?
Světlý, ale dobře se opaluji.

10. Co si myslíš o umělých řasách?
Docela se mi líbí, ale jen když nejde poznat, že je dotyčná má. Sama jsem je nikdy nezkoušela.

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?
Ne, ale praktikovat to ani nebudu.. Veškeré finance dávám na jídlo:D

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Miss Sporty nebo Rimmel.

13. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?
Ne, rozhodně ne:D A upřímně, sama sobě se moc nelíbím ani s make-upem..:(

14. Máš radši kuličkové nebo stříkací deodoranty?
Nejradši mám spreje od Rexony.

15. Který kosmetický produkt bys nejraději dostala darem?
Cokoliv, speciální přání nemám a věřím, že vše se dá využít:)

16. Staráš se nějak víc o své vlasy?
Jen si je posedle myju každé ráno, někdy použiju koncionér na lesk, občas je foukám, když nestíhám, čas od času vyžehlím, když mám čas, ale žádné kůry nepoužívám.


17. Používáš peeling?
Tak jednou za dva týdny, Clear&Clear.

18. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Ehm.. Nevím, co odpovědět:D Když si je po umytí rozčešu, jsou takové mírně vlnité, když je nečešu a nechám naprosto samovolně uschnout, jsou o dost vlnitější:D

19. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Barvím se na červenou, červeno-hnědou. Kadeřníkovi se vyhýbám, vždycky mi vlasy akorát pěkně zkazí, takže se radši stříhám sama.

20. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?
Nejčastěji mívám vlasy rozpuštěné, ale někdy je sepnu do drdůlku.

21. Jak často měníš lak na nehtech?
Dříve jsem si je lakovala každý tři dny, ale přes zimu mě to přestalo bavit. Teď se k tomu postupně chci vrátit:D

22. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?
Jak kdy, záleží na tom, jestli moje nohy někdo uvidí, anebo ne:D

23. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Tak 5 až 10 minut..

24. Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
Tak.. vyšla, ale asi bych nebyla nadšená, kdybych někoho potkala:D

25. Plánuješ si denně oblečení?
Večer si říkám, že si ráno vezmu to první, co uvidím. Jenže každé ráno pravidelně bezradně stojím před skříní, nadávám, že nemám co na sebe a pak zdržuju celý provoz domácnosti..:D

26. Jak často střídáš kabelky?
Mám dvě, jednu s dlouhým pásem přes rameno a druhou klasickou. Jsou si tak podobné, že ani nikdo nepozná, když mám tu druhou:D

27. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Dlouho nevydržím, obvykle chodím spát mezi desátou a půl jedenáctou. Vstávám zvláštním způsobem, když můžu, tak se o víkendu probudím třeba v šest, jsem půl hodiny vzhůru a pak zas usnu..:D


28. Jak často/kdy cvičíš?
Každý den. Když mám dny volné, cvičím už ráno, hned po snídani. Ve všední den podle času, ale bývá to odpoledne až večer.

29. Pravák/levák?
Pravák.

30. Jak jsi vysoká?
176-178cm.

31. Kolika mluvíš jazyky?
Česky, anglicky, domluvím se i francouzsky.

32. Kolik máš zvířat?
Dva bernské salašnické pejsky a dvě číčy.

33. Čteš komentáře na blogu?
Samozřejmě a za každý jsem velmi ráda:)

34. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Podle své oblíbené písničky..:)




Krásné sobotní odpoledne:)

1 komentář:

  1. Taky se mi dneska nic nechce a přitom bych chtěla jít běhat :D u nás je tak nějak zataženo, tak to blbě působí na mojí náladu :/ ... Pár věcí máme společných, ale v něčem jsme úplně jiné :D .. ráno mi taky trvá než se nalíčím tak 10 minut, nechápu, že někdo před zrcadlem stráví třeba hodinu :D ... A já se teda kadeřníkům nevyhýbám, mám svou oblíbenou kadeřnici, byla jsem u ní jen dvakrát, ale to co dokáže s vlasy.. zázrak :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)