středa 15. května 2013

16. 5. 2013 + 17 otázek

Hezký večer!

Dnešní den jsem věnovala dobru..:) Chodila jsem s kytičkami, jejichž sbírka podporuje prevenci a léčbu rakoviny. Letošní ročník je zaměřen na rakovinu tlustého střeva a konečníku. Přispěli jste? Nebo jste také chodili?:)

Jídlo mi dnes zas vyšlo, 75g sacharidů jsem naplnila naprosto přesně. Jídelníček byl i dost obsáhlý, oproti předchozím dnům, kaloricky vyšel na skoro 1400kcal. Cvičila jsem Workout 9, zas mě to úplně vycuclo, ale mám ze sebe radost.

Jinak se u mě neděje nic nového, zítra zas do školy..:(:D

Teď už ale k dotazníku, který jsem našla u Verči na blogu. Protože si přála, aby její otázky vyplnilo co nejvíce bloggerek, pustila jsem se do toho!

1. Líbí se ti tvé jméno nebo by ses raději jmenovala jinak?
Z mého jména moc nadšená nejsem, ale zvykla jsem si na něj a žiju:D

2. Máš nějakou přezdívku?
Méďa

3. Máš nějaký divný zvyk?
Každé ráno nejsem schopná s nikým mluvit, každý večer piji kafe.

4. Jaké drobnosti Ti nejvíc lezou na nervy?
Mlaskání, pískání, popotahování..

5. Co děláš, když jsi nervózní?
Točím si vlasy na prst.

6. Máš smysl pro humor? 
Jak kdy, spíše jsem dost pesimistická.

7. Co bys dělala, kdyby ses stala na 1 den mužem?
To netuším..:D

8. Jaká je tvá oblíbená vůně (káva, kokos...)?
Ve skříni mám vanilkovou svíčku. Také mám moc ráda ovocné vůně.

9. Jaký je tvůj nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíš?
Nejspíš legíny a konversky.

10. Která barva převažuje ve Tvém šatníku?
Černá, šedá, tmavě modrá.

11. Jaká je tvá oblíbená část dne a proč?
Noc.. Hrozně mě baví spát:D

12. Bez čeho nemůžete žít a čeho stále nemáte dostatek?
Určitě telefon:D Pak kafe, oříšky a čokoláda!

13. Co bys chtěla studovat? (kdybys měl/a ještě jednou na výběr).
Vždycky jsem strašně toužila po medicíně. Bohužel, to mi nevyjde, předměty k přijímačkám nemám zrovna na jedničku.. 

14. Ideální budoucnost?
Dobrá práce, která mě baví, milující manžel, domek na předměstí.

15. Kam byste se jednou chtěli podívat? 
New York, Anglie.

16. Jak by měl probíhat Tvůj ideální den?
Můj ideální den je každý víkend, kdy po mně nikdo nic nechce a nemusím se učit:D Vstanu v 8:30, nasnídám se, podívám se na vaše blogy, pak si zacvičím, hodím sprchu a jdu připravovat oběd. Odpoledne si buď čtu, koukám na filmy, nebo se scházím s kamarády.

17: Pozitivní vlastnost, kterou rádi vidíte u lidí?
Empatii.


Přeju hezký zbytek dne a úspěšný zítřek!

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že tvůj den byl podle tvých představ - nechť je každý den takový, že? :)
    S kytičkama jsem nechodila ani jsem nepřispěla, celý den jsem totiž byla doma. Však víš ;)
    A jsem ráda, že jsem zase o něco moudřejší a něco o tobě vím. Jen bych být tebou trochu projasnila ten šatník, tmavé barvy na tak pěkné holce jsou úplně škoda. Takže si koukej koupit sukýnky atd, když máš co ukazovat :*

    OdpovědětVymazat
  2. Na většinu otázek bych odpověděla stejně nebo alespoň podobně :)

    OdpovědětVymazat
  3. hodně odpovědí bych měla stejných :) jen s tím oblečením vůbec nevím, co bych napsala :D já tu mám od každé barvy trochu a ani jedna mi tu nějak nepřevažuje :P a do Anglie a do New Yorku chci taky!! :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)