neděle 12. května 2013

12. 5. 2013 + recept!

Zdravím:)

Dnešní den trávím učením se chemie.. Extrémně mě to nebaví, takže nečekaně dělám všechno ostatní, jen aby se nemusela trápit rovnicemi:D Dokonce jsem se dnes s maminkou pustila do vaření superzdravého obědu, ale o tom níže..:)

Vstala jsem cca v 8:30 a udělala si mou oblíbenou snídani posledních dnů. Jogurt se všemi možnými semínky a oříšky. Už mi dokonce ani ta ovesná kaše moc nechybí. Dnes jsem přihodila do misky slunečnicová semínka, mandle a arašídy. Jenže jsem pak ještě měla chuť, tak jsem si vzala lískové a pekanové ořechy:D


Snídani jsem nechala slehnout a šla cvičit. Dnes podruhé Workout 9. Můj názor? Proklínám Phase 3, protože mám pokaždé propocené tričko, jako po Shaunovi, všechno mě bolí a cítím se, jako když umírám:D Ale na druhou stranu mám ze sebe radost, že to nevzdávám, ale bojuji:)

K obědu jsme s mamkou vymyslely zajímavý recept. Zapečenou cuketu s mletým masem, zeleninou a k tomu brambory z trouby s jogurtovým dipem. Mňamka! Protože to byl náš výmysl, tak si přesně nepamatuji, jak dlouho se co připravovalo, takže to napíšu spíše tak orientačně.. Měly by z toho vyjít 4 porce.

Připravily jsme si: 4 cukety, brambory, 6 bílých paprik, 300g mletého masa, 4 menší cibule, rajčatový protlak, olivový olej, koření na mletá masa, koření na americké brambory, sůl a podle dochucení sýr.

Na pánev jsem nalila malé množství olivového oleje a nechala na něm zezlátnout cibulku. Mezitím jsem si oloupala cukety a vydlabala jejich dužinu, až mi vznikly takové lodičky. Dužinu jsem přimíchala do směsi na pánvi. K cibulce jsem přidala maso, které jsem poté osolila a okořenila. Pak jsem přihodila pokrájenou papriku a míchala. Když už se maso zdálo hotové, dala jsem do pánve protlak a cca 10min míchala. Mezitím se mi rozehřívala trouba na 200°.


Vedle jsem si připravila plech s pečícím papírem, na který jsem naskládala možná tak 400/?/g omytých neoloupaných brambor, které jsem jen osolila a polila pár kapkami olivového oleje s kořením na americké brambory. Po asi tak 20minutách jsem brambory vyndala, naházela je jen na půlku plechu a na tu druhou dala vydlabané cukety naplněné směsí z pánve. Na přibližně poslední tři minuty jsem nahoru na cukety naskládala sýr. A příprava jogurtové dipu je velmi jednoduchá. Jogurt smíchat s tzaziki a hotovo:)



Lehký, ale zároveň velmi chutný oběd. Všem doporučuji:)

Přeji hezký zbytek víkendu:)




13 komentářů:

  1. Já dnešek trávím také nad učením, tak v tom rozhodně nejsi sama! ;-) Jinak ten obídek vypadá naprosto luxusně! Mňami! ;-) Jste s maminou šikuly!

    OdpovědětVymazat
  2. Cuketu nemusím, ale určitě by šly stejně naplnit třeba rajčata:) A to bych si teda dala.

    OdpovědětVymazat
  3. oooo ten oběd vypadá dokonale... já si dávám dneska ještě day off od učení. Zachvilku asi pojedeme s mamkou do Globusu nakoupit a pak se asi kouknu na okruhy k absolutoriu a zítra si to začnu nějak dávat dohromady. Ještě mám 5 týdnů, to je ještě relativně dost času...

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, krásně jsi to ukuchtila! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to fakt skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnej oběd, hned bych si ho dala. Na zahrádce je už sazenička cukety (dokonce 2), takže je budu poctivě zalejvat a klidně jich chodit zpívat, aby vyrostly co nejdřív :D
    Jinak něco podobného jsem taky kuchtila - lilek plněný hovězím mletým masem s provensálským kořením, rajčaty (taky ze zahrádky :D) a sýrem. Mmm :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wou..vyzera to skvelo !!! Pozyvam ta ku mne na blog...co povies na vzajomny follow ? let me know ! ;)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc dobře,musím vyzkoušet :) !

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá báječně!:) Určitě to vyzkouším, máš pěkný blog.:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)