pátek 5. dubna 2013

Mé nejoblíbenější snídaně - KAŠE

Kdo jednou ochutná ovesnou kaši, bezhlavě se do ní zamiluje! Snad jsem ještě nepotkala člověka, kterému by kaše nechutnala. Já osobně si bez nich nedokážu představit den. Ikdyž jsem se mnohokrát snažila je vyměnit za jinou snídani, pokaždé jsem byla nespokojená a celý den jsem měla automaticky zkažený.. Jak málo stačí ke štěstí:D

Nejprve bych chtěla vyzdvihnout mojí naprosto nejoblíbenější kombinaci - banánová s tvarohem a kokosem. Poslední měsíc jí mám snad každé ráno a pořád se mi neomrzela. bezkonkurenční chuť, tohle je dokonalost!

(moc povedená fotka to není, hlavně to vypadá, že je to hrozně malá porce..)

Teď pár dalších fotek. Pro rýpající.. Fotky nejsou aktuální, tady jsem používala max. 20g vloček. Teď dávám 30g a porce jsou daleko větší:)

banán, vlašské ořechy, rozinky, skořice

banán, kiwi, kaki, rozinky

hruška, kiwi, datle, hořká čokoláda

banán, hruška, rozinky

banán, kaki, lískové oříšky

jablko, vlašské ořechy, skořice

banán, ananas, rozinky

kiwi, med, skořice

Můj základní recept je z 50ml mléka a 70ml vody. Hned jak začne tato směs bublat, nasypu do ní vločky, popř. ovoce na rozvaření a míchám, dokud kaše nezhoustne na požadovanou hustotu. Pak dochutím, buď medem, skořicí, oříšky, semínky, čerstvým ovocem.. Fantazii se meze nekladou a není to nic složitého:)

Tak jo, vybrala jsem ty nejlepší fotky snad z milionu. Nemám moc kvalitní foťák, takže to není žádná převratná sláva, ale i tak se už zas nemůžu dočkat ranní snídaně. Určitě jste si všimli, že nejčastěji cpu do kaší banán, který vločky skvěle dosladí a je jednoduše výborný:)

A jaká je vaše oblíbená kombinace?

11 komentářů:

  1. krásný variace! :) škoda to jíst, ne? :P:D
    já mám kaše taky moc ráda, ale každý den bych jí jíst nemohla :D nesnášela jsem je, protože jsem zkoušela 1. tu instantní a to je blaf :D pak jsem dala šanci té domácí a zamilovala se :)
    oblíbené variace? :) tyy jo, to bude těžký :D moc mi chutná s rozpuštěnou čokoládou nebo ta, kterou jsem měla dnes - s nakrájeným perníkem :) přidávám do ní cokoliv :D i musli je boží

    OdpovědětVymazat
  2. No, to jsou krasavice, srdce se na ně směje :)
    Já jsem je jednu dobu (okolo listopadu..prostě v zimě :D), vařila taky každý den, ale teď tak jednou dvakrát do týdně a akorát mi to stačí. Teďka snídám většinou mléčný výrobek s ovocem, kupou oříšků nebo semínek :)
    A moje nejoblíbenější? Sama nevím :D, těch kombinací tu už bylo - hodně mám ráda makovou se sušenými švestkami, pak taky obyčejnou se skořicí a vlašskými ořechy. Však jsem se jich taky už navařila.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsou moje neojoblíbenější, různé variace a dokouzlení! :))
    Ale kolem mě jsou bohužel jen lidi, co nesnídaní a nebo nechápou mě, že si rááno "strašnou dobu" (mezi námi je to jen 5 minut) chystám snídaně a ještě k tomu kaše! :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. aach mnam, všechny vypadají božsky :) já si akorát dělám o dost větší porce, klidně 60-70 g :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje nej je s mákem :P zítra si ji musím udělat :)

      Vymazat
  5. a nápad na dnešní snídani je na světe :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, ovesná kaše je klasika, která má milion různých obměn a asi nikdy neomrzí.

    OdpovědětVymazat
  7. Nechceš mi jí chodit dělat domů ráno k snídani? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna teď sedím o notebooku a jím ovesnou kaši s jahodama, yummy ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ty Tvoje kaše jsou úžasné!! Mám se od koho učit :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)