neděle 31. března 2013

Ohlédnutí za mými jídelníčky

K tomuto článku mě inspirovala všem známá Beautygloss. Pokud jste její článek o jídelníčcích ještě nečetli, určitě vám ho doporučuji. Napadlo mě, že bych mohla porovnat své vlastní jídelníčky, z dob mého hladovění. Jak jsem psala v úvodním článku, blogy jsem už vedla a jídelníčky tam pečlivě zapisovala. Ale vedle toho jsem si vedla i vlastní deník, kde mám opravdu každou svou myšlenku..


VS.




Mé hubnutí začlo někdy v půlce února loňského roku.

23. 2. 2012
6:30 Activia bílá + 30g sypané müsli
10:00 jablko
15:00 4 kostičky čokolády
18:00 tři celozrnné kaiserky + 30% eidam + okurka + rajče

11. 3. 2012
6:30 1/2 jablka
12:00 1/2 jablka
14:30 200ml polotučného mléka
20:00 kuřecí vývar + čína s rýží

Když to teď vidím, dost se stydím, byl to vážně děs. Složení nulové a ještě ty kravské večeře. Ale i přesto jsem zhubla za nějaké dva, tři měsíce skoro 7kg.
Pak mi trošičku procitlo, aneb poznala jsem Donu-Gisele. Tato slečna to se mnou myslela dobře a snažila se mě navést k jídlu, ikdyž to měla sakra těžké:D Pořád jsem si myslela, že to nedokážu, zvlášť když jsem viděla, že tento systém mi opravdu funguje.. Když jsem pak párkrát zkolabovala na nízký tlak a mamka zjistila, co se děje, rozhodla jsem se, že to přeci jen zkusím.

20. 7. 2012
8:00 vejce naměkko + Activia bílá + 30g sypané musli + 200g švestky
10:00 100g bílý jogurt + 150g jablko
13:00 150g kuřecí maso + 100g rýže
15:30 Ovofit višňový
19:00 2 knackebroty + 90g cottage + talířek zeleniny

3. 8. 2012
8:30 125g odtučněný tvaroh + 100g jablko
10:30 200g grapefruit
13:00 75g kuskus + 100g bílý jogurt + 150g rajčata + 100g červené papriky
15:30 150g mrkev + 100g jablko
19:30 2 knackebroty + 90g cottage + 30% eidam + talířek zeleniny

Tak tady už to bylo lepší. Jenže mé tělo to po předcházejícím hladovění krásně všechno uložilo. Za tyto prázdniny jsem přibrala zpátky a dosáhla své nejvyšší váhy - 67,7kg. Byla jsem z toho zničená. Mé myšlenky se točily akorát kolem toho, že jídlo je nepřítel a s ním se prostě nehubne. Mamka už jsi myslela, že je všechno v pořádku, tak už mě tolik nehlídala. A tak hladovění začlo nanovo..

19. 9. 2012
6:30 Activia bílá
15:00 rýžový chlebíček + 70g rajče

21. 9. 2012
6:30 Activia bílá
15:00 120g jablko
20:30 knackebrot + 100g cottage + 60g rajče

Po tomto režimu jsem zhubla ze skoro 68 rovných deset kilo! Byla jsem z toho nadšená! Ale čím dál tím víc jsem uzobávala neplánované jídlo, jak jsem byla hladová.. Řešila jsem to zvracením, později jsem 'ubrala' a další dny se trestala ještě menším množstvím jídla. Došlo mi, že je to bláznivý kolotoč - hladovění, přejídání, zvracení. Takhle to dál přeci nejde..

19. 11. 2012
6:30 pudinková ovesná kaše /15g vloček/
9:30 100g jablko
11:30 brambory /ŠJ/
15:00 150g nízkotučný jogurt
18:00 kuřecí vývar

15. 12. 2012
6:30 pudinková ovesná kaše /15g vloček/
9:30 jablko
13:00 rustikální bulka s dýňovými semínky
19:00 90g cottage + rajče

Co následovalo? Vánoce! Obávané svátky každé hubnoucí slečny. Ani u mě to nebyla výjimka. Sladké jsem totiž vždycky milovala a cukroví od babičky.. Po tom jsem se mohla utlouct! Tyto dny jsem přesně nezapisovala, nevím, jestli jsem snědla 20 nebo 22 perníčků:D Vím jen, že jsem jedla jen to sladké. Žádné normální jídlo. Po Vánocích jsem vážila jen nepatrně více, okolo 59. A pak přišlo novoroční předsevzetí. Vyženu ze svého života strach z jídla a budu zas normální. /ALE HUBENÁ!/

Plán mi moc nevycházel. Sice jsem na jídle přidala zas jen nepatrně, přibírala jsem. Po té, co jsem viděla na váze číslo začínající šestkou, byla to poslední kapka. Nebudu jíst, když s tím přiberu. Sice jsem opravdu chtěla, ale nebyla jsem schopná se vzdát své krásné váhy. Co je zvláštní, teď jím několikrát tolik a váha se drží i tak:D

13. 1. 2013
6:00 pudinková ovesná kaše /15g vloček/
10:00 nashi (asijská hruška)
13:30 100g rybí filé
19:00 křehký grahammový plátek + žlutá paprika

Další zlomový bod - jarní prázdniny na horách v Itálii. Pět dní neskutečného přejídání. Kolikrát mi bylo už špatně, ale já jedla dál.. Snědla jsem 400g vařených špaget s boloňskou omáčkou, nohu štrůdlu, 300g Milky a pak ještě půlku pizzy a 12 toustových chlebů s borůvkovou marmeládou za večer! Další den přišlo to samé.. Vrátila jsem se v šíleném zoufalství, jak jsem to jen mohla dopustit? Pár dní jsem se pak věnovala detoxu paní Mačingové. Ten vám někdy v budoucnu také představím podrobněji. A pak přišlo /snad už definitivní/ procitnutí!!

"Ell, v létě pojedem k moři!" Sakra.. Tentokrát už opravdu chci tu vysněnou postavu. Pak jsem někde na internetu, už ani přesně nevím kde, četla, že "ke krásné postavě se musíte doslova prožrat zdravým jídlem a profunět cvičením." Proč jsem na tuhle větu nenarazila rok zpátky? Ušetřila bych si takových zdravotních problémů, večerních depresí, hádek s mamkou.. Řekla jsem si, teď už to opravdu musím dokázat! Nebyla jsem na to sama, má úžasná Dona mě podpořila. Začla jsem s Body Revolution, nasadila jídelníček na minimálně 1200 kcal na den.

Už celé tři týdny jím vážně pěkně, cvičím a na postavě je to znát. O těchto jídelníčcích ale až někdy příště:)

6 komentářů:

  1. Držím pěstičky ať se ti daří dál.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, to je celkem mizérie, co se toho jídla týče! ;)
    Měla jsi a máš zoho maličko, teda, hesli už jíš líp, je to jen dobře! :))
    drž se a lepší to kočko! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ellie, ber to tak, že to je roční zkušenost a prostě už tak bylo. Každý dělal v začátcích nějaké chyby a člověk se stále učí. Tak to prostě je, ať se nám to líbí nebo ne :) Taky jsem se to dřív tak trochu šidila.
    Soustřeď se na to, co je teď, měj radost z toho, jak ti to pěkně jde a jen pokračuj :) K pěkné postavě se můžeme doslova prožrat kvalitním jídlem, profunět cvičením a ještě bych dodala: pozitivním myšlením dokážeme mnohé, musí to být součástí všeho, co děláme :)

    Ať se i nadále daří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, momentálně si ho nepočítám, ale od půlky dubna mám v plánu si to více a drobněji pohlídat. Jinak vloček si dávám cca 40 g (vychází to na 4 PL). Také držím palce, jak říkáš, chce to zdravě jíst, hýbat se a taky pozitivně myslet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dona-gisele je naše zlatíčko ;) Držím ti palce ať si najdeš cestu která ti vyhovuje, většina z nás měla začátky podobně špatné, ale důležitá je taky psychická pohoda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím ti palce!! Moc! Dokážeme jist normálně!!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za Vaše komentáře, odpovídám na ně zde:)