neděle 29. června 2014

RANDOM - červen

Konečně tu máme konec června, konec školního roku..:)

gymtime, aneb když odpadne hodina:D

první jídlo dne s heslem, hlavně osvěžit:D hollandia jogurt, ovesné vločky, nektarinka, skořice a banánové smoothie

opět do horkého dne - #mojeovesna s mraženým rybízem, tvarohem a kokosem

a další #mojeovesna, tentokrát s banánem, jahodami, tvarohem a kokosem

zkouška formy do šatů:D

vaření superextra/ne/zdravých sajrajtíčků na turisťáku v Rakousku:D

jedno rakouské panorama.. nejlepší výlet!

popříjezdový absťák po #mojeovesna, tentokrát opět s banánem, jahodami a po vyfocení jsem ještě přidala arašídové máslo

letní /ne/forma

oslava konce roku, aneb když za panáky dostanete sluneční brýle zdarma:D 

dnešním dnem vstupuji do světa dospělých! osmnáct rudých růží, slunečnice, další malá růžička a svazek karafiátků z babiččiny zahrádky. a pod tímto květinových skvostem..

..je má malá a skromná #mojeovesna, opět s banánem, opět s jahodami a na této fotce i s máslíčkem.

Během prázdnin /doufám/ bude fotek více a randomových článků také. Přeji krásné prázdniny!!

středa 28. května 2014

Výsledky měření

Jak nadpis napovídá, dnes jsem překonala strach a zašla se zvážit. Domácí váze moc nevěřím, všude naměří něco jiného:D



Dříve jsem navštěvovala nutriční terapeutku ve Světě zdraví, která mi velmi pomohla se dostat z ošklivých mrňavých jídelníčků na normální. Dnes mě přivítala s úsměvem, pořešily jsme život a pak nastalo mě obávané měření.

22.10.
hmotnost: 61,5kg
beztuková hmota: 46,5kg
tuk: 24,4% 

dnes 28.5
hmotnost: 65,6 fuuuha
beztuková hmota: 50,3kg
tuk: 23,3% 

Abych to zhodnotila.. Od minimálních jídelníčků až po obrovské porce z IF, jsem přibrala lehce přes 4kg. Co mě ale těší, procento tuku v těle se zmenšilo a svaly o nějaké ty 4 kilča zase narostly! Na váhu jsem šla úplně po..kažená:D strachem, ale výsledky mě příjemně překvapily. Takže jsem plus mínus spokojená. A doufám, že se dál budou měnit k mé touze..:)

sobota 24. května 2014

RANDOM - květen

Blíží se nám konec měsíce a je načase si ho tak nějak shrnout..

ranní procházka

nejlepší #mojeovesna, kterou jsem kdy měla!! s banánem, sušenými brusinkami, kešu oříšky a samozřejmě arašídovým máslíčkem

chabá touha vidět nějaký ten břišáček:D

a i nohy už snad ztrácí na tuku a nabírají svalíky

mám doma angrybirďáka, který mě svým výrazem dokonale vystihuje:D

odpoledne na kafču s maminkou:)

má první zkušenost s flapjackem. chuť tmavé čokolády a zázvoru, doplněná rozinkami. naprosto boží!

a jedna dobrůtka, na kterou nedám dopustit. čokoláda je mojí největší závislostí a v posledních dnech jsem měla až nadměrnou spotřebu, takže budu maličko omezovat. nechci se přece do léta vypapat do kuličky:D

na závěr, fotečka z práce. aneb, kdo mi chce udělat radost, ať mi koupí pomerančovník:D

A teď se jde workoutit. Focus T25 - total body circuit + ript up. Už se těšíím! :3

Mějte se hezky:)

pondělí 5. května 2014

První návštěva posilovny

Mezi cvičícími jsou dva druhy lidí. Gymrats, lidi, kteří jsou v posilovně skoro denně a nedají si na ní dopustit. A pak ti, kteří tam nikdy nebyli a mají z první návštěvy děs a hrůzu. Určitě jste tohle klišé už někde četli, ale opravdu se není čeho bát!:)




Vzpomínám, když já tam zavítala poprvé. Tenkrát mě tam vzal kamarád a já se z toho klepala už tři dny dopředu. Vlastně jsem se začla klepat hned, jak jsme se domluvili:D Ale nikdy mu za to nepřestanu být vděčná! Přesně si už nevybavuju, co všechno jsme prošli, ale bench a dřepy před sebou vidím úplně přesně. Jak jsem dřepovala jen s osou a myslela jsem, že se pod ní složím a jak jsem si připadala děsně drsně, když jsem mezi bandou namakanců s miliónem kilo na benchi také hrozně moc makala s celou těžkou samotnou osou:D Ale dohlédl na mě, že jsem vše prováděla technicky správně.




Ale měla jsem čas si to tam pořádně prohlédnout, okoukat kde se co a jak dělá a příště už jsem vyrazila sama. A hned se mi to taky zalíbilo víc, kamarád by si furt povídal, předváděl se, nojo, chlap -.-, a taky zdržoval, že pořád psal něco na telefonu:D Na takové případy bych v posilovně pěnila.

Co si s sebou do posilovny vzít?
Tak co je určitě jasné, vhodné oblečení. Tílko, tričko, šortky, tepláky.. Každému se cvičí pohodlně v něčem jiném. Já mám nejradši uplé 3/4ťáky a nejnádhernějšítílkocojsemkdyviděla z H&M. A samozřejmě nesmím zapomenout na sportovní podprsenku, kterých není nikdy dost. A proto vrážím veškeré finance právě do nich:D

Nesmíme opomenout ani na správnou obuv. dostávají mě machýrci, co se procházejí po posilovně v crocskách nebo ještě líp v žabkách. Jsou to samozřejmě takoví ti velkýrucemalýnohy. Já nosím sálové boty z volejbalu, ale chtěla bych si koupit nějaký ti fitnessácké najky. Další nepostradatelná věc - ručník. Dbejme trochu na hygienu, přece si nechceme sedat /nebo ještě hůř, dokonce lehat!!/ na nějaký stroj, který bude klouzat potem předcházejícího cvičence. Pokud by se stalo, že si ručník zapomenete, ještě jsem nepotkala posilovnu, kde by se nedal půjčit za nějakou symbolickou cenu.

Na závěr takové ty detaily. Další ručník, kdybychom se sprchovali, sprcháč, gumičku a sponky do vlasů /kdo potřebuje/, sluchátka, pití..

Je důležité tam nejít úplně naslepo. Aspoň maličko bychom si promyslet, co tam chceme vlastně dělat, které stroje chceme obejít. Ať tam pak nestojíme s prstem v nose a nepřemýšlíme, kam teď teda jako půjdeme:D

Já osobně se tam dostanu jen průměrně 2x do týdne. A hrozně mě to mrzí, nejraději bych tam byla častěji, jako správná gymrat:D Nikdy nepřestanu litovat, že jsem překonala strach a vkročila tam poprvé, změnilo mi to život! Ten pocit, kdy překonám váhu, kterou jsem zvedla minule a maličko škodolibě, ten pocit, když zvednu víc, než týpek vedle mě:D Posilovna mi dává neskutečnou sílu a díky ní jsem si začla věřit:)

Dneska jsme ve škole měli volno kvůli maturitám, tak jsem toho hned využila a za malý moment vyjíždím. To je dřív, jak do školy a do školy vždycky ofňuju, jak musím vstávat:D Bude tam krásné prázdno, mhmm!



 Čeká mě workout na upper body, který miluju ze všeho nejvíc! Ale o tom zas někdy příště..


Haha, už se těším na ten pocit, až se zas budu prohlížet v zrcadle bůhví jak nejsem namakaná:D


Takže se ničeho nebojte, zvedněte zadek a vyražte cvičit!:)

Pozn.: Našla jsem článek o svém prvním reportu z posilovny - ZDE.

sobota 3. května 2014

Moje TOP cviky

Čusík:)

Také jsem se nechala inspirovat ostatními blogerkami a dala dohromady seznam svých nejoblíbenějších cviků. Nemusela jsem přemýšlet ani minutu, všechny mě napadly téměř ve vteřině.

Vysledovala jsem děsně podstatnou zajímavost, ikdyž legdays nepatří mezi mé nejoblíbenější, samostatně mě všechny cviky děsně baví:D

Takže jdeme na to:)

1. OVERHEAD PRESS
Cviky na ramena mě baví vlastně všechny, ale tenhle je prostě nejlepší. Už jsem pokročila na 9kg jednoručky. Ikdyž si spousta z vás řekne, že to je váha pro mouchy.. Dávám vám za pravdu:D


2. LEGPRESS
Můj nejoblíbenější cvik na nohy. Zbožňuju ten pocit, když táhnu závaží nahoru, nožičky se klepou a já jen myslím na ten pocit, jaký to budou krásný nožičky. Včera jsem při legdayi zvládla 3 série s 60kg, minulý týden to byly jen 2. Takže příště si troufnu i o kousek navýšit. :3


3. DŘEPY
Nojooo, neznám nikoho, kdo by neměl rád dřepy. Až na takový ty týpky, velký ruce, malý nohy. Jo, všichni jsme to aspoň jednou viděli. Základní cvik, který by neměl chybět u nikoho. Včera jsem dřepovala 3 série se 45kg. Taky váha jak prd, ale pracuju na tom!



4. ZAKOPÁVÁNÍ
A další cvik na nohy, tentokrát hamstringy. Ale pěkně mě štve, jak mi všichni čučí na zadek a myslí si, že je v tom zrcadle před sebou nevidím..


5. STAHOVÁNÍ KLADKY ŠIROKÝM ÚCHOPEM
Aneb když někdo neumí shyby..:D Na těch také pracuju, ale asi jsem nejslabší tvor na planetě. A rejpálci, prosím.. Vím, že to není náhrada za shyby. 


6. BICEPS CURLS
Klasika snad ve všech tréninzích rukou. A nejoblíbenější cvik těch, co přeskakují legday:D Hrozně mě baví sledovat ten pumpující-se-bicáček v zrcadle. Jsem úchyl :3


7. VESLOVÁNÍ NA STROJI
Přiznám se, na pravém veslovacím stroji jsem nikdy nebyla. Mám strach, že to budu dělat špatně, ale plánuju to zařadit:D Já myslím takový ten napodobující-to-stroj, snad víte. Obrázek jsem přesný nenašla.


8. PLANK
A na závěr, nejzákladnější cvik na core. Mám ho ráda na všechny způsoby, nově jsem si oblíbila verzi na obráceném bosu, který mí dává pořádně zabrat i na stabilitu.





Pozn. Cviky nejsou seřazeny popořadě, jen overhead press je pro mě absolutně best!

Zítra restuju, včera jsem si zase pěkně naložila a dneska to dorazila dvěma workouty z T25 gammy. Pomalu nemůžu ani chodit, takovou bolest už jsem dlouho nezažila:D

Mějte se fajn:)